Gå til innhold

Jeg har kramper i hodet... HELE tiden... vet ikke om jeg orker mer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kronisk hodepine. Spiller frisk. Drittlei! Lei alt - mann, frekke barn, late som jeg er frisk på jobb... Hele livet mitt er fake! Spiller blid og grei... men jeg er egentlig bare en stor egoist om bare vil være i fred! 

Har hatt det sånn siden 2007. Vært hos alt av spesialister, men det er kronisk, kan ikke gjøres NOE med. Brukt tuuuusenvis på alternativ behandling, privatleger osv osv... 

Er så lei :( 

Ja, får foreste gjevnlig til psykolog. 

Anonymous poster hash: a6027...eb0

Fortsetter under...

Skrevet

Stakkars deg. Det høres helt jævlig ut. Hva har du prøvd, da? Og drikker du kaffe eller andre ting med koffein?

Anonymous poster hash: c31b1...ba0

Skrevet

Hvordan greier du å gå på jobb hvis du har så vondt, da???

Høres grusomt ut......

Anonymous poster hash: 856f6...3fa
Skrevet

Vet hvordan du har det. Har det på samme måte.

grusomt..

Anonymous poster hash: 321a8...94d

Skrevet

Hvordan greier du å gå på jobb hvis du har så vondt, da???

Høres grusomt ut......

Anonymous poster hash: 856f6...3fa

Jobber 30-40%. Har prøvd via kost og å bli frisk, til ingen nytte! Føler jeg så verdiløs om jeg ikke gjør NOE... så tvinger meg på jobb de få gangene meg MÅ... koster mer enn det gjør godt kjenner jeg...

HI

Skrevet

Om du bor på østlandet eller er har mulighet til å reise til Oslo, så er kiropraktor Kim Lauvring en som stadig får til slike pasienter som deg - som er gitt opp av spesialister. Han har en spesiell videreutdanning i nevrologisk rehabilitering. Har god erfaring med ham selv og har sendt flere slike som deg til ham og de har blitt enten bra eller fått et mye bedre funksjonsnivå pga. sterkt reduserte smerter. Vanlig kiropraktor blir ikke det samme, heller ikke de som har "light-utgaven" av den videreutdanningen han har.

Anonymous poster hash: 03812...5b8

Annonse

Skrevet

Om du bor på østlandet eller er har mulighet til å reise til Oslo, så er kiropraktor Kim Lauvring en som stadig får til slike pasienter som deg - som er gitt opp av spesialister. Han har en spesiell videreutdanning i nevrologisk rehabilitering. Har god erfaring med ham selv og har sendt flere slike som deg til ham og de har blitt enten bra eller fått et mye bedre funksjonsnivå pga. sterkt reduserte smerter. Vanlig kiropraktor blir ikke det samme, heller ikke de som har "light-utgaven" av den videreutdanningen han har.

Men, hvor mange behandlinger tror du jeg må ha? Sikker vanskelig spørsmål... Men hadde gledelig reist der til, 6 timer i bil, men kan jo ikke gjøre det så veldig mange ganger... Kunne evt lagt meg inn på hotell en uke... og gå til behandling da? Høres deilig ut...

Jeg har vært hos fysioterapeut, osteopat, manuellterapeut osv osv... Men har jo ikke gitt helt opp... 

:) 

HI

Skrevet

Vet hvordan du har det . Har det på samme måte, nå går jeg langtids sykemeldt, klarte ikke mer dessverre . God bedring .

Anonymous poster hash: 12191...d02

Skrevet

Men, hvor mange behandlinger tror du jeg må ha? Sikker vanskelig spørsmål... Men hadde gledelig reist der til, 6 timer i bil, men kan jo ikke gjøre det så veldig mange ganger... Kunne evt lagt meg inn på hotell en uke... og gå til behandling da? Høres deilig ut...

Jeg har vært hos fysioterapeut, osteopat, manuellterapeut osv osv... Men har jo ikke gitt helt opp... 

:) 

HI

Det er vanskelig å si. Men etter få behandlinger vil du som regel merke om det gir effekt. De fleste jeg vet om har merket fremgang etter 2-3-4 behandlinger. Om du har mulighet til å være noen dager i Oslo, så er nok det det beste første gangen, for i mer "kompliserte" tilfeller så vet jeg han bruker mye tid på undersøkelse første-andre gang.

Ring dit og snakk med dem, for du er ikke den eneste som kommer langveis fra, de har hatt slike før. Han holder til på Helse i Sentrum rett ved Akershus festning, så det er sentralt og lett å finne frem.

Jeg vet om en som reiser nesten like langt som deg en vei, veldig godt resultat bare på 2-3 behandlinger, etter det bare vedlikeholdsbehandlinger 2-4 ganger pr. år, men holder seg ellers i full jobb :) Da er det verdt å reise for.

(jeg har ingen personlige interesser i å anbefale ham, men har som sagt god erfaring med ham selv, samt med flere som jeg har sendt dit, jeg er selv terapeut)

Skrevet

Jeg sliter også med kronisk hodepine og har blitt mye bedre med behandling fra kiropraktor og akupunktur.

Ikke 100% kvitt det, men veldig mye bedre.

Kiropraktoren jeg går til sier at det er uhyre sjelden man trenger mer enn 6-7 behandlinger. Det en kiropraktor ikke får gjort på 7 behandlinger kan han ikke gjøre noe med (han sier også at det er en ukultur hos flere kiropraktorer at de tyner pasientene for penger ved å fortsette behandle dem selv om de egentlig vet de ikke kan gjøre mer for dem)

Jeg tar nå en vedlikeholdsbehandling ca hver tredje måned.

Anonymous poster hash: 4035f...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...