Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 Den falt ned fra sofaen, så var ikke rare fallet. I tillegg var det beskyttelse på, men den må ha falt akkurat slik den ikke tålte! Dumme meg har ingen forsikring på den heller:/ Nå er skjermen svart. Når jeg trykker inn knappen oppe på ipaden blir det et blålig lys på den en liten stund. Ingen lyd. Har prøvd starte den ved å holde inne dvale og hjem knappen samtidig lenge, men ingeting skjer. I itunes finner den ipaden, men jeg må godkjenne maskinen siden pc er ny, og det får jeg ikke gjort med svart skjerm. Noen som har opplevd dette? Noe håp for den? Har ingenting viktig på den sånn sett. Kan noe skiftes på den? Og hva vil det isåfall koste? Anonymous poster hash: 97ec1...556
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Prøv å vri litt på den. Skjedde her også, de sa at antagelig har den landet på hjørnet eller kanten så det har kommet luft inn i selve pad'en. Det var dyrere å fikse den enn å kjøpe ny.. Vi har den enda da, om vi benner og vrir litt på den kommer plutselig bildet, for en liten stund. Anonymous poster hash: 552fd...c6e
beef sister Skrevet 3. juli 2015 #3 Skrevet 3. juli 2015 Tipper du må bytte LCD display, det finner du enkelt noen som gjør (du kan jo Google for priser).
Mamma_til_2 Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 Det har nok kommet luft inn mellom skjermen og resten da blir det slik, dyrt og fikse.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 Legg den opp ned og gi den noen skikkelige dask i ryggen. Eller vri og vend på den. Den er mest sannsynlig klar for rep., så du taper ikke noe på å ta i litt Anonymous poster hash: be006...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå