Gå til innhold

Mensen etter MA/medisinsk abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle dere prøvere; når fikk dere mensen tilbake etter MA/medisinsk abort? Jeg venter og venter.......nå er det 9 uker siden jeg tok cytotec-tabletter, og fortsatt ingen mens.... :(

Anonymous poster hash: 6550c...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok veldig individuelt.

For meg tok det kun 3 uker. Var 11 uker på vei

Men syklusen var uregelmessig i ca 3 mnd etterpå.

Ble gravid igjen 4 mnd etter aborten, men endte i tidlig Sa. Klaffet på nytt mnd etter, er nå halvveis i svangerskapet.

Anonymous poster hash: e5085...456
Skrevet

Tok på dagen 4 uker til meg. Krysser fingrene for at den dukker opp snart hos deg og :)

Anonymous poster hash: e0721...773

Skrevet

Til alle dere prøvere; når fikk dere mensen tilbake etter MA/medisinsk abort? Jeg venter og venter.......nå er det 9 uker siden jeg tok cytotec-tabletter, og fortsatt ingen mens.... :(

Anonymous poster hash: 6550c...bc9

Tok 10 uker hos meg før vi fant ut det var rester igjenn... Fikk mensen 4 uker etter utskrapning..

Anonymous poster hash: ba065...66b

Skrevet

Til alle dere prøvere; når fikk dere mensen tilbake etter MA/medisinsk abort? Jeg venter og venter.......nå er det 9 uker siden jeg tok cytotec-tabletter, og fortsatt ingen mens.... :(Anonymous poster hash: 6550c...bc9

Tok 10 uker hos meg før vi fant ut det var rester igjenn... Fikk mensen 4 uker etter utskrapning..Anonymous poster hash: ba065...66b

Merket du det på noen måte? Har ikke hatt feber, vondt, etc, går det likevel an at det er rester igjen? Blir litt bekymra... Var mellom 11-12 uker på vei når MA ble oppdaget. Er usikker på om jeg skal kontakte lege eller bare vente...

Skrevet

Jeg mistet i uke 12. Er 7 uker siden og har enda ikke fått mensen tilbake. Hadde hcg på 5.7 for en uke siden ig vet det ikke er rester igjen.

Skrevet

...og der kom det! 10 uker tok det...😳Men da skjer det noe da, i alle fall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...