Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #26 Skrevet 3. juli 2015 Ganske alvorlig? Ærlig talt..det som er alvorlig er det som skjer i Syria, i Hellas, i oljebranjen, i middelhavet... DET er alvorlig. Ikke at en blogger skriver noe svada om et produkt,og folk er dumme nok til å gå på det. Anonymous poster hash: 30452...9f3
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #27 Skrevet 3. juli 2015 Ganske alvorlig? Ærlig talt..det som er alvorlig er det som skjer i Syria, i Hellas, i oljebranjen, i middelhavet... DET er alvorlig. Ikke at en blogger skriver noe svada om et produkt,og folk er dumme nok til å gå på det. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Dette er tullete argumentasjon. Du bestemmer da ikke hva som er viktig nok, din tullebukk! Ha ha. Anonymous poster hash: 702ce...5e9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #28 Skrevet 3. juli 2015 Ganske alvorlig? Ærlig talt..det som er alvorlig er det som skjer i Syria, i Hellas, i oljebranjen, i middelhavet... DET er alvorlig. Ikke at en blogger skriver noe svada om et produkt,og folk er dumme nok til å gå på det. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Det går an å multitaske engasjement faktisk! Bedriften SVINDLER!! Og alle hater uredelighet(foruten dem selv, veldig ok så lenge de tjener mye på det). Anonymous poster hash: b806a...4fa
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #29 Skrevet 3. juli 2015 Ganske alvorlig? Ærlig talt..det som er alvorlig er det som skjer i Syria, i Hellas, i oljebranjen, i middelhavet... DET er alvorlig. Ikke at en blogger skriver noe svada om et produkt,og folk er dumme nok til å gå på det. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Så du mener samtlige unge lesere av bloggen er dumme? Som dessverre tror på alt hun skriver? Jada, det fins verre ting i verden, men å prøve å passe på "sine egne", må da være lov?? Tenk om dette bare hadde gått sin gang, så hadde det plutselig blitt en økning i tenåringsgraviditeter, hadde det vært helt greit om det var ditt barn, som var blitt lurt? For det fins jo verre ting der ute vi ikke får gjort noe med, liksom.. Anonymous poster hash: 18d34...d93
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #30 Skrevet 3. juli 2015 Jøss, for noen hekser dere er her inne. Dette er nettmobbing, og dere skal være gode rollemodeller for deres barn,. Jeg gremmes over det jeg leser- dere burde skamme dere. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Legemiddeltilsynet ga dem også refs. Nettmobbere de også, regner jeg med? For et elendig argument å komme med. Anonymous poster hash: 702ce...5e9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #31 Skrevet 3. juli 2015 Ganske alvorlig? Ærlig talt..det som er alvorlig er det som skjer i Syria, i Hellas, i oljebranjen, i middelhavet... DET er alvorlig. Ikke at en blogger skriver noe svada om et produkt,og folk er dumme nok til å gå på det. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Synes det er bra jeg, at bloggere ikke får holde på som de vil. At det er kritiske røster som faktisk følger med. Synes ikke noe om at de skal kunne lure ufattelig mange lesere med... LØGN for så å tjene penger på det. Jeg fatter ikke at du synes det er greit at CBE bedriften skal få lure folk for så å tjene MASSE penger på det? Gi seg ut for å være noen andre enn den de er. Reklamere OG gå god for produkter de faktisk ikke bruker. Hva er det du reagerer på? Det som skjer i Syria, Hellas, oljebransjen og Middelhavet, hva får vi gjort med det? Det er store makter, på et helt annet plan enn CBE bedriften. Leserne til CBE bedriften FORTJENER å vite hva de holder på med. CBE er ingen venninne som kommer med råd for å være grei, hun/han er et kynisk par som kommer med råd for å TJENE penger. Anonymous poster hash: 33e57...264
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #32 Skrevet 3. juli 2015 Ganske alvorlig? Ærlig talt..det som er alvorlig er det som skjer i Syria, i Hellas, i oljebranjen, i middelhavet... DET er alvorlig. Ikke at en blogger skriver noe svada om et produkt,og folk er dumme nok til å gå på det. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Synes det er bra jeg, at bloggere ikke får holde på som de vil. At det er kritiske røster som faktisk følger med. Synes ikke noe om at de skal kunne lure ufattelig mange lesere med... LØGN for så å tjene penger på det. Jeg fatter ikke at du synes det er greit at CBE bedriften skal få lure folk for så å tjene MASSE penger på det? Gi seg ut for å være noen andre enn den de er. Reklamere OG gå god for produkter de faktisk ikke bruker. Hva er det du reagerer på? Det som skjer i Syria, Hellas, oljebransjen og Middelhavet, hva får vi gjort med det? Det er store makter, på et helt annet plan enn CBE bedriften. Leserne til CBE bedriften FORTJENER å vite hva de holder på med. CBE er ingen venninne som kommer med råd for å være grei, hun/han er et kynisk par som kommer med råd for å TJENE penger. Anonymous poster hash: 33e57...264 De som konstant forsvarer dem er enten dem selv eller nær familie. Sier seg selv, for ingen andre har så dårlig moral! Anonymous poster hash: b806a...4fa
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #33 Skrevet 3. juli 2015 Ganske alvorlig? Ærlig talt..det som er alvorlig er det som skjer i Syria, i Hellas, i oljebranjen, i middelhavet... DET er alvorlig. Ikke at en blogger skriver noe svada om et produkt,og folk er dumme nok til å gå på det. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Synes det er bra jeg, at bloggere ikke får holde på som de vil. At det er kritiske røster som faktisk følger med. Synes ikke noe om at de skal kunne lure ufattelig mange lesere med... LØGN for så å tjene penger på det. Jeg fatter ikke at du synes det er greit at CBE bedriften skal få lure folk for så å tjene MASSE penger på det? Gi seg ut for å være noen andre enn den de er. Reklamere OG gå god for produkter de faktisk ikke bruker. Hva er det du reagerer på? Det som skjer i Syria, Hellas, oljebransjen og Middelhavet, hva får vi gjort med det? Det er store makter, på et helt annet plan enn CBE bedriften. Leserne til CBE bedriften FORTJENER å vite hva de holder på med. CBE er ingen venninne som kommer med råd for å være grei, hun/han er et kynisk par som kommer med råd for å TJENE penger. Anonymous poster hash: 33e57...264 De som konstant forsvarer dem er enten dem selv eller nær familie. Sier seg selv, for ingen andre har så dårlig moral! Anonymous poster hash: b806a...4fa Får håpe det... Anonymous poster hash: 33e57...264
Willy W Skrevet 3. juli 2015 #34 Skrevet 3. juli 2015 Det som er mest underholdende her er alle dere som tydeligvis lar dere provosere eller engasjere av dette ekteparet siden det finnes tråd på tråd, svar på svar.... At dere gidder. Har disse to såret dere personlig? Har det de har gjort eller gjør gått ut over dere personlig?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #35 Skrevet 4. juli 2015 )" data-cid="147301826" data-time="1435965958" data-date="i dag, 01:25">Det som er mest underholdende her er alle dere som tydeligvis lar dere provosere eller engasjere av dette ekteparet siden det finnes tråd på tråd, svar på svar.... At dere gidder. Har disse to såret dere personlig? Har det de har gjort eller gjør gått ut over dere personlig? Det er da vel ingen her som trenger å stå til rette for deg? Hvem pokker tror du at du er da?! Det mest underholdende her er dere som tydeligvis forsvarer dette ekteparet samme hva de foretar seg. Hva er det som gjør at du føler at du må forsvare dette firmaet som så tydelig lyver, jukser, truer andre, og begår kritikkverdige overtramp etter overtramp? At dere gidder. Har disse to slikket rompa deres personlig? Har det de har gjort eller gjør gått ut over dere personlig? Anonymous poster hash: 96ff0...d9e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #36 Skrevet 4. juli 2015 Heisann- gikk litt fort der på slutten (akkurat som mannen min saa isted), men det viktigste kom vel med... Dette blir bare for dumt. Anonymous poster hash: 96ff0...d9e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #37 Skrevet 4. juli 2015 Heisann- gikk litt fort der på slutten (akkurat som mannen min saa isted), men det viktigste kom vel med... Dette blir bare for dumt. Anonymous poster hash: 96ff0...d9e Well said Anonymous poster hash: b806a...4fa
Sint naken biltyv Skrevet 4. juli 2015 #38 Skrevet 4. juli 2015 Jøss, for noen hekser dere er her inne. Dette er nettmobbing, og dere skal være gode rollemodeller for deres barn,. Jeg gremmes over det jeg leser- dere burde skamme dere. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Dette forumet eksisterer kun for at Sint Naken Biltyv skal ha et sted å diskutere Fotballfrue med seg selv (via fire-fem forskjellige enheter). Anonymous poster hash: 755c6...1fb Ja det er derfor de laget forumet😊 Meg, meg og meg. Bare for meg
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2015 #39 Skrevet 4. juli 2015 Jøss, for noen hekser dere er her inne. Dette er nettmobbing, og dere skal være gode rollemodeller for deres barn,. Jeg gremmes over det jeg leser- dere burde skamme dere. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Dette forumet eksisterer kun for at Sint Naken Biltyv skal ha et sted å diskutere Fotballfrue med seg selv (via fire-fem forskjellige enheter). Anonymous poster hash: 755c6...1fb Ja det er derfor de laget forumet😊 Meg, meg og meg. Bare for meg Det er jo selvfølgelig du som har laget det, *klaske panne* Anonymous poster hash: 755c6...1fb
Sint naken biltyv Skrevet 4. juli 2015 #40 Skrevet 4. juli 2015 Jøss, for noen hekser dere er her inne. Dette er nettmobbing, og dere skal være gode rollemodeller for deres barn,. Jeg gremmes over det jeg leser- dere burde skamme dere. Anonymous poster hash: 30452...9f3 Dette forumet eksisterer kun for at Sint Naken Biltyv skal ha et sted å diskutere Fotballfrue med seg selv (via fire-fem forskjellige enheter). Anonymous poster hash: 755c6...1fb Ja det er derfor de laget forumet😊 Meg, meg og meg. Bare for megDet er jo selvfølgelig du som har laget det, *klaske panne* Anonymous poster hash: 755c6...1fb Hyyyyysj🙊🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå