Gå til innhold

OMG.... var akkurat på kino,og så....

Anbefalte innlegg

Skrevet

en høygravid dame på raden foran meg. Hun spiste en sånn boks med baconsnacks og en hel melkesjokoladerull til filmen  :o

Stakkars baby! Enkelte burde ikke bli gravide, om de ikke har vett til å vite hva man bør og ikke bør spise...

Anonymous poster hash: 9cc62...fef
Skrevet

Du selv satt å koste deg med gulrot og vann?

Anonymous poster hash: 675e0...891

Skrevet

Hva er galt med det til en film?

Skrevet (endret)

Ja kjære vene, ring politiet!! At gravide damer koser seg på kino er jo helt på trynet...

Endret av JessicaM50
Skrevet

en høygravid dame på raden foran meg. Hun spiste en sånn boks med baconsnacks og en hel melkesjokoladerull til filmen  :o

Stakkars baby! Enkelte burde ikke bli gravide, om de ikke har vett til å vite hva man bør og ikke bør spise...

Det er da ikke noe galt i å spise det, hun skader jo ikke babyen sin på noen måte.

Anonymous poster hash: 0d069...465

Skrevet

en høygravid dame på raden foran meg. Hun spiste en sånn boks med baconsnacks og en hel melkesjokoladerull til filmen :o

Selvfølgelig er det synd på babyen, og moren forøvrig, som bor i samme område som deg!

Skrevet

Hun var på kino, og koste seg. Betyr jo ikke at dette er hva hun spiser hver eneste dag.

Da jeg var gravid, så hadde jeg skikkelig cravings på sjokolade milkshake, og da den fra gatekjøkkenet. Hver fredag gikk mitt favoritt tv program, og da koste jeg meg med en milkshake. Ellers spiste jeg jo sunn mat.

Anonymous poster hash: b3c63...803
Skrevet

Oi, det må jeg si hørtes litt lite ut. Jeg ville iallefall supplert med brus (type cola MED sukker) og kanskje litt sure padder eller noe annet salmiakk-aktig. 

Skrevet

Hadde glatt spist det samme selv, gravid eller ikke! Lætt!! 😂

Anonymous poster hash: c73b0...08a

Skrevet

Stakkars babyen i magen min. Visste ikke at man ikke kunne spise godteri jeg..

Skrevet

Kanskje hun ikke var gravid?

Bare glad i snop 😁😁😁😁

Skrevet

Jeg pleier å ha dobbel mengde av det, særlig når jeg er gravid. Inkludert en drikke med noe søtt og godt, a la sjokolademelk, iste, brus...

Anonymous poster hash: a62cd...f39
Skrevet

Ja kjære vene, ring politiet!! At gravide damer koser seg på kino er jo helt på trynet...

Næsj! Alle vet jo at det er barnevernet (og helst barnevernsvakta grunnet hastesak) man må kontakte om man ser gravide spise snop på kino!

På den måten kan bv stå klare til å løpe avgårde med babyen så fort den ser dagens lys! Gravide som spiser baconsnacks OG sjokolade, de er de verste!

:P

Nei da hi, slapp helt av! Du vet jo ingenting om hva denne dama pleier å spise til vanlig. Kanskje dette var denne ENE gangen hun skulle skeie ut?

Anonymous poster hash: 25304...663

Skrevet

Det tror jeg ikke hun gjorde. Det er veldig mange karbohydrater i gulrot! Jeg tenker hun spiste tørrfisk! 

Anonymous poster hash: 4e69f...0ae

Skrevet

Haha, jeg er gravid og koser meg med ostepop og smil samtidig som jeg leser denne underholdene tråden

Anonymous poster hash: 9eb31...788

Skrevet

Det tror jeg ikke hun gjorde. Det er veldig mange karbohydrater i gulrot! Jeg tenker hun spiste tørrfisk!

😅😅😅

Anonymous poster hash: 98c37...246

Skrevet

Sjelden jeg sier dette altså, men her bør barnevernet varsles! Hun setter jo klart egne behov langt foran denne stakkars babyen som ikke kan snakke for seg selv! 😂

Anonymous poster hash: 6fc76...8e7

Skrevet

Tusen takk skal du faen meg ha!!! Nå fikk jeg ufattelig lyst på tørrfisk 😁

Anonymous poster hash: 430bf...00c

Skrevet (endret)

Hæ, skandaløst! Ringte du aviser, helsemagasiner, bv og andre instanser? Dette er langt under grensa for hva som er greit! Hun glemte jo den obligatoriske popcornkurven, snører, diverse smågodt og diverse mineralvann med sukker! Viktig å bli hydrert!

Skjønner du sikkert ble sjokkert og derfor handlingslammet der og da, men enda godt du fikk sagt ifra her så vi vet å hamstre ekstra med godteri neste gang, vil jo virkelig ikke at du skal måtte oppleve dette flere ganger!

Ha en fin kveld ;)

Anonymous poster hash: 66c6e...328

Anonymous poster hash: 66c6e...328

Endret av Anonym bruker
Skrevet

Jeg opplevde noe av det samme en gang.

En dame satt i parken med cola, is og en pose potetgull. OG hun var veldig gravid.

Jeg fulgte etter henne, fant ut hvor hun bodde og ringte barnevernet.

Når jeg fortalte hva jeg hadde sett ble de veldig takknemlige for at jeg hadde ringt dem.

Anonymous poster hash: d80d8...c18
Skrevet

Drakk hun ikke noe?

Skrevet

Hvordan vet du at hun var HØYGRAVID? Hun kan jo bare ha vært gravid.

Anonymous poster hash: 0b4df...91e

Gjest Antarctica
Skrevet

Håper det var en barnefilm. Det er vold mot babyen å dra den med på voksenfilmer allerede på fosterstadiet. Tenk om den blir mørkeredd og ikke får sove etterpå?

Skrevet

Syns det var lite jeg 😂 Kunne glatt spist en stor popcorn og ei plate med sjokkis!

Skrevet

ehh hvor farlig er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...