Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #1 Skrevet 3. juli 2015 en høygravid dame på raden foran meg. Hun spiste en sånn boks med baconsnacks og en hel melkesjokoladerull til filmen Stakkars baby! Enkelte burde ikke bli gravide, om de ikke har vett til å vite hva man bør og ikke bør spise... Anonymous poster hash: 9cc62...fef
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #2 Skrevet 3. juli 2015 Du selv satt å koste deg med gulrot og vann? Anonymous poster hash: 675e0...891
JessicaM50 Skrevet 3. juli 2015 #4 Skrevet 3. juli 2015 (endret) Ja kjære vene, ring politiet!! At gravide damer koser seg på kino er jo helt på trynet... Endret 3. juli 2015 av JessicaM50
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #5 Skrevet 3. juli 2015 en høygravid dame på raden foran meg. Hun spiste en sånn boks med baconsnacks og en hel melkesjokoladerull til filmen Stakkars baby! Enkelte burde ikke bli gravide, om de ikke har vett til å vite hva man bør og ikke bør spise... Anonymous poster hash: 9cc62...fef Det er da ikke noe galt i å spise det, hun skader jo ikke babyen sin på noen måte. Anonymous poster hash: 0d069...465
¤Hippie¤ Skrevet 3. juli 2015 #6 Skrevet 3. juli 2015 en høygravid dame på raden foran meg. Hun spiste en sånn boks med baconsnacks og en hel melkesjokoladerull til filmen Stakkars baby! Enkelte burde ikke bli gravide, om de ikke har vett til å vite hva man bør og ikke bør spise... Anonymous poster hash: 9cc62...fef Selvfølgelig er det synd på babyen, og moren forøvrig, som bor i samme område som deg!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #7 Skrevet 3. juli 2015 Hun var på kino, og koste seg. Betyr jo ikke at dette er hva hun spiser hver eneste dag. Da jeg var gravid, så hadde jeg skikkelig cravings på sjokolade milkshake, og da den fra gatekjøkkenet. Hver fredag gikk mitt favoritt tv program, og da koste jeg meg med en milkshake. Ellers spiste jeg jo sunn mat. Anonymous poster hash: b3c63...803
Mumua Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 Oi, det må jeg si hørtes litt lite ut. Jeg ville iallefall supplert med brus (type cola MED sukker) og kanskje litt sure padder eller noe annet salmiakk-aktig.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 Hadde glatt spist det samme selv, gravid eller ikke! Lætt!! 😂 Anonymous poster hash: c73b0...08a
Ikkedytt Skrevet 3. juli 2015 #10 Skrevet 3. juli 2015 Stakkars babyen i magen min. Visste ikke at man ikke kunne spise godteri jeg..
kråkemamma Skrevet 3. juli 2015 #11 Skrevet 3. juli 2015 Kanskje hun ikke var gravid? Bare glad i snop 😁😁😁😁
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #12 Skrevet 3. juli 2015 Jeg pleier å ha dobbel mengde av det, særlig når jeg er gravid. Inkludert en drikke med noe søtt og godt, a la sjokolademelk, iste, brus... Anonymous poster hash: a62cd...f39
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #13 Skrevet 3. juli 2015 Ja kjære vene, ring politiet!! At gravide damer koser seg på kino er jo helt på trynet... Næsj! Alle vet jo at det er barnevernet (og helst barnevernsvakta grunnet hastesak) man må kontakte om man ser gravide spise snop på kino! På den måten kan bv stå klare til å løpe avgårde med babyen så fort den ser dagens lys! Gravide som spiser baconsnacks OG sjokolade, de er de verste! Nei da hi, slapp helt av! Du vet jo ingenting om hva denne dama pleier å spise til vanlig. Kanskje dette var denne ENE gangen hun skulle skeie ut? Anonymous poster hash: 25304...663
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #14 Skrevet 3. juli 2015 Du selv satt å koste deg med gulrot og vann? Anonymous poster hash: 675e0...891 Det tror jeg ikke hun gjorde. Det er veldig mange karbohydrater i gulrot! Jeg tenker hun spiste tørrfisk! Anonymous poster hash: 4e69f...0ae
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #15 Skrevet 3. juli 2015 Haha, jeg er gravid og koser meg med ostepop og smil samtidig som jeg leser denne underholdene tråden Anonymous poster hash: 9eb31...788
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #16 Skrevet 3. juli 2015 Du selv satt å koste deg med gulrot og vann? Anonymous poster hash: 675e0...891 Det tror jeg ikke hun gjorde. Det er veldig mange karbohydrater i gulrot! Jeg tenker hun spiste tørrfisk! Anonymous poster hash: 4e69f...0ae 😅😅😅 Anonymous poster hash: 98c37...246
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #17 Skrevet 3. juli 2015 Sjelden jeg sier dette altså, men her bør barnevernet varsles! Hun setter jo klart egne behov langt foran denne stakkars babyen som ikke kan snakke for seg selv! 😂 Anonymous poster hash: 6fc76...8e7
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #18 Skrevet 3. juli 2015 Du selv satt å koste deg med gulrot og vann? Anonymous poster hash: 675e0...891 Det tror jeg ikke hun gjorde. Det er veldig mange karbohydrater i gulrot! Jeg tenker hun spiste tørrfisk! Anonymous poster hash: 4e69f...0ae Tusen takk skal du faen meg ha!!! Nå fikk jeg ufattelig lyst på tørrfisk 😁 Anonymous poster hash: 430bf...00c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #19 Skrevet 3. juli 2015 (endret) Hæ, skandaløst! Ringte du aviser, helsemagasiner, bv og andre instanser? Dette er langt under grensa for hva som er greit! Hun glemte jo den obligatoriske popcornkurven, snører, diverse smågodt og diverse mineralvann med sukker! Viktig å bli hydrert! Skjønner du sikkert ble sjokkert og derfor handlingslammet der og da, men enda godt du fikk sagt ifra her så vi vet å hamstre ekstra med godteri neste gang, vil jo virkelig ikke at du skal måtte oppleve dette flere ganger! Ha en fin kveld Anonymous poster hash: 66c6e...328 Anonymous poster hash: 66c6e...328 Endret 3. juli 2015 av Anonym bruker
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #20 Skrevet 3. juli 2015 Jeg opplevde noe av det samme en gang. En dame satt i parken med cola, is og en pose potetgull. OG hun var veldig gravid. Jeg fulgte etter henne, fant ut hvor hun bodde og ringte barnevernet. Når jeg fortalte hva jeg hadde sett ble de veldig takknemlige for at jeg hadde ringt dem. Anonymous poster hash: d80d8...c18
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #22 Skrevet 3. juli 2015 Hvordan vet du at hun var HØYGRAVID? Hun kan jo bare ha vært gravid. Anonymous poster hash: 0b4df...91e
Gjest Antarctica Skrevet 3. juli 2015 #23 Skrevet 3. juli 2015 Håper det var en barnefilm. Det er vold mot babyen å dra den med på voksenfilmer allerede på fosterstadiet. Tenk om den blir mørkeredd og ikke får sove etterpå?
kristinehufine Skrevet 3. juli 2015 #24 Skrevet 3. juli 2015 Syns det var lite jeg 😂 Kunne glatt spist en stor popcorn og ei plate med sjokkis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå