Fru Boble Skrevet 2. juli 2015 #1 Skrevet 2. juli 2015 Hei! Vi vurderer å dra på tidlig ultralyd privat for å få en bekreftelse på at alt er bra så jeg kan senke skuldrene bittelitt. Er det noen som har erfaring med dette? Når er best å dra eventuelt? Er 5+1 i dag
Krilor Skrevet 2. juli 2015 #2 Skrevet 2. juli 2015 Forrige graviditet var jeg på tidlig ul i uke 6-7 og fikk da konstantert at alt var bra. Gynekolog forstørret mye og jeg fikk se et lite hjerte som slo❤ Kunne ikke si noe om hvordan det ville gå da det va tidlig, men roa meg litt da jeg så ting va ok der og da😃 Denne gangen skal jeg ha ul i uke 9-10 og rundt uke 13. Lykke til😃
Fru Boble Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2015 Takk for svar! Jeg vurderer det veldig så jeg kan slappe av litt. Går rundt og er bekymret hele tiden. Synes du uke 7 var for tidlig? Jeg vurderer uke 7 og 11.
Krilor Skrevet 2. juli 2015 #4 Skrevet 2. juli 2015 Takk for svar! Jeg vurderer det veldig så jeg kan slappe av litt. Går rundt og er bekymret hele tiden. Synes du uke 7 var for tidlig? Jeg vurderer uke 7 og 11. Jeg er bekymret hele tiden jeg også. Tenker på 2012 da jeg mistet uke 14..😢 Syns ikke uke 7 var tidlig. Var nødvendig da jeg var livredd siden jeg nettopp hadde mistet. Gikk jo greit da og fikk ei nydelig jente❤. Hadde jeg ikke vært ute på reise og ferie, hadde jeg tatt tidligere ul enn uke 9-10. Blir time mår vi kommer hjem. Kommer vi tidligere hjem vil jeg booke om time. Er verdt det om du får litt ro😉 Tar nå hcg prøver for å senke skuldrene litt. Har så utrolig mye murringer/mensensmerter denne gangen og det gjør meg redd.Har du?
Fru Boble Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2015 Så trist at du mistet Det er så slitsomt å bekymre seg hele tiden. Ja, jeg har menssmerter! Kjennes ut som mensen skal komme minst en gang om dagen. Tror i dag er første dagen jeg ikke har hatt kramper. Da tror jeg nok vi går for uke 7 og slutten av uke 11. Bør vel være ganske sikker da?
Krilor Skrevet 2. juli 2015 #6 Skrevet 2. juli 2015 Er nok ganske sikkert da. Gå for det😉Sies at det er 2% sjanse å abortere etter uke 9 og mindre enn 1% sjanse etter uke 12 ( statistikk fra internett). Sikker vil man vel aldri være, men gleder meg til denne værste delen av svangerskapet er over. Bryr meg lite om smerter, tross det også er slitsomt, er det tyngre å bekymre seg hele tiden. Krysser fingre og tær😃👍
Fru Boble Skrevet 3. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2015 Den statistikken var jo litt beroligende. Kanskje jeg skal prøve å vente til uke 9 og 12. Får se om jeg holder ut så lenge Krysser alt jeg har for oss
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #8 Skrevet 3. juli 2015 Ville ventet til iallefall uke 12, da ser du mer også. OM noe skulle skjedd før den tid er det uansett ingenting du hadde fått gjort med det. I uke 7 så kan det hende du ikke ser stort mer enn plommesekken og noen skygger, kanskje et hjerte men det er ikke sikkert det heller. Anonymous poster hash: 28693...b95
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #9 Skrevet 3. juli 2015 Jeg var på UL i uke 7 mener jeg. Da så jeg et hjerte som slo. Syns det var betryggende å se det da, siden jeg liksom ikke helt skjønte at jeg var gravid. Er i uke 12 nå og skulle gjerne tatt en UL til (bekymrer meg mye over MA og lignende) men tenker jeg skal prøve å holde ut til OUL. Anonymous poster hash: 6ffc4...f36
Krilor Skrevet 3. juli 2015 #10 Skrevet 3. juli 2015 Vet det er ingenting å gjøre om det er noe galt så tidlig som uke 7-12 ( egentlig fram te uke 20), men med tanke på ny MA er det verdt det. Syns det er greit å se at alt er grei og er det ikke vet jeg. Gikk i 2012 4 uker fra uke 10 til 14 og trodde alt var ok, men nei.... det sitter enda godt i tross en normal fødsel i 2013. Vi er forskjellige og må gjøre som vi føler😃
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Jeg fikk som standard oppfølging etter MA ultralyd annenhver uke for å hjelpe med å holde meg rolig. Dette var i 2012. Var rundt uke 8,10 og 12 ca. Anonymous poster hash: 88619...214
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2015 #12 Skrevet 8. juli 2015 Dette av legen jeg var hos da MA ble oppdaget. Anonymous poster hash: 88619...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå