Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann vil gjerne oppkalle vår sønn etter hans oldefar som het Halvard. Jeg klarer aldri helt å bli komfortabel m dette navnet. Minner meg om en gammel mann uten tenner.. Hva synes dere?? Er dette et navn som man kan venne seg til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er kjempefint :)

Skrevet

Absolutt! 

Anonymous poster hash: 10a8e...3d3
Skrevet

Nydelig navn! Syns det er et friskt pust med et sånt type navn og så kjekt med oppkalling! Jeg personlig ville nok skrevet Halvar, men når det er oppkalling synes jeg det skal skrives akkurat likt som den man er oppkalt etter.

Anonymous poster hash: 2f002...ca0

Skrevet

Nydelig navn! Syns det er et friskt pust med et sånt type navn og så kjekt med oppkalling! Jeg personlig ville nok skrevet Halvar, men når det er oppkalling synes jeg det skal skrives akkurat likt som den man er oppkalt etter.

Anonymous poster hash: 2f002...ca0

Skrevet

Kjenner ei som har en sønn på 5 som heter Halvard. Koselig navn :) Hadde også en Halvard i klassen min på skolen (jeg er 37). Så for meg er det ikke et gammelmannsnavn.

Anonymous poster hash: 5d046...44a
Skrevet

Onkelen min heter Halvard :) Koselig navn, som jeg forbinder med den snille, gode onkelen min som jeg er så glad i :)

Anonymous poster hash: 315ab...d36

Skrevet

Så flott med så kjekke svar! Hjelper ofte å få litt input utenfra :-)

Skrevet

Kjenner to små barn som heter Harvald. Selv om jeg foretrekker Halvor så er ikke Halvard langt bak. Og det er finest med d.  :Nikke:

Anonymous poster hash: 10a8e...3d3
Skrevet

Veldig fint navn! Det må jeg huske å forslår for mannen min også.

Anonymous poster hash: 5ce8c...36e

Skrevet

Jeg er ikke så glad i gamle norske navn, men Halvard syns jeg er koselig på en liten gutt såvell en gammel mann.

Skrevet

Halvard er nydelig! Kunne brukt den selv :-)

Skrevet

Flott. Men jeg ville skrevet Hallvard

Anonymous poster hash: a6c91...a08

Skrevet

Jeg går litt imot strømmen, ser jeg.

Jeg synes det er traust og gammelt. Og kjedelig!

Anonymous poster hash: c9f89...282

Skrevet

Fint navn det, kombiner det med noe du selv liker da vel. På den måten står ungen litt fritt til å velge sin egen identitet også. Syntes det var et fint navn, elsker navn med litt historie ikke bare "topp 10"

Anonymous poster hash: c5163...115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...