Gå til innhold

El sykkel på Biltema, Clas ohlson eller Coop obs.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke egenerfaring foreløpig, men vurderer den fra Clas selv. Den fikk terningkast fire i en el-sykkeltest her om dagen, sammenlignet med sykler i 20,000-kronersklassen.

Tror likevel jeg lander på en DBS til rundt 14,000.

Anonymous poster hash: 3b6b7...02a

https://coop.no/sortiment/obs-hyper/sport-og-fritid/sykkel-til-voksen/elektrisk-sykkel/dbs-dbs-elektrisk-3s

Ser Coop har denne på medlems tilbud. Noen som har erfaring med den??

Anonymous poster hash: b8108...bcc

Den fra Biltema har for dårlig/svakt batteri, så den må du styre unna. Av de her ville jeg gått for den fra obs. Men det er å handle oss en ordentlig forhandler med tanke på service mm. Dette er mer komplisert enn en vanlig sykkel, og batteriet må etterhvert byttes ut.

Sjekk ut Ecoride, de er ok, og moderat priset. Du bør ikke ha batteri som yter mindre enn 11ah. Og helst bakhjulsdrift eller motor i kranken (midt under). Ikke forhjulsdrift.

Anonymous poster hash: 0da24...d03

Annonse

Takk takk. Så det vil være lurt å legge ekstra penger å kjøpe den ecoride istedenfor den dbs sykkelen på coop som var satt ned over 2000?

3000 var den satt ned med. Ser ecoride koster 13000. Den vil være bedre? Syns ikke prisen var så dyr så hvis den er mye bedre enn den på obs så er valget lett

Jeg ville kjøpt ecoride, ja. Både fordi det selges hos forhandlere som vet hva de driver med, og fordi jeg tmener det er en bedre sykkel. dbs har ikke gjort det bra i test. El-sykkel er ofte bedre fra merker som ikke nødvendigvis er kjent fra vanlige sykler. Jeg anbefaler deg også å sjekke ut tyske Kalkhoff. Bor du i Oslo, er Oslo sykkelverksted bra, de annonserer på Finn, men det er nye sykler, og de er seriøse.

Anonymous poster hash: 0da24...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...