Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 1. juli 2015 #1 Del Skrevet 1. juli 2015 Da jeg sist var gravid, spottet jeg endel i starten. Jeg hadde puls på ca 853957, og gikk konstant rundt med en klump i halsen. I ettertid har jeg skjønt at det faktisk er ganske vanlig! Så mange som 1 av 4 gravide opplever spotting i svangerskapet. Så det behøver ikke bety at håpet er ute For de av dere det måtte interessere, så skrev jeg i dagboken her på barnimagen.no i denne perioden. Her er et utdrag for de som eventuelt opplever det samme: 07 juni 2012 19:03 Uke 7 (Privat innlegg)Spottfri helt til nå 7+2 i dag. Skal til snille snille legen min i morgen kl 1345. Nydelig er han! Han vil følge meg opp uke for uke ved ul til han ser bevegelse i fosteret! nå skal det sies at jeg ikke har følt meg noe særlig gravid de siste dagene da. Så det vil bli godt å se han/henne i morgen tenk at det går an å bli så gla i noe som ikke er større enn tommelfingern min da <3 <3 <3 Gjør innlegg offentlig Rediger Slett 07 juni 2012 19:03 Uke 7 (Privat innlegg)Spottfri helt til nå 7+2 i dag. Skal til snille snille legen min i morgen kl 1345. Nydelig er han! Han vil følge meg opp uke for uke ved ul til han ser bevegelse i fosteret! nå skal det sies at jeg ikke har følt meg noe særlig gravid de siste dagene da. Så det vil bli godt å se han/henne i morgen tenk at det går an å bli så gla i noe som ikke er større enn tommelfingern min da <3 <3 <3 Gjør innlegg offentlig Rediger Slett 29 mai 2012 09:55 Uke 6 (Privat innlegg)Legen og jeg så litt på nurkelurket på fredag. Er a der den eller hun som mamma og pappa mener den blir vurderer å ringe legen for svar på hcg testene etter fredagens time.. Har sluttet å spotte da *bank i bordet* Gjør innlegg offentlig Rediger Slett 24 mai 2012 16:47 Enda mer blod... (Privat innlegg)Ikke nok til å være mensen, men tro meg. Det er blod. Men hvorfor var det nesten ukjent i går? Er ikke der når jeg ligger på sofaen med bena høyt. Ååååh.... Gleder meg sååå til legen i morgen!! Gjør innlegg offentlig Rediger Slett 24 mai 2012 14:21 5+2. Spotter litt i dag også. Brunt nå. (Privat innlegg)Har fra dag 1 spottet alt ifra lys lys rosa til brunt. Meget lite da vel og merke, men alikevell.. Meste var etter innv ul på Oseberg jeg tok på tirsdag.. Skal til legen igjen i morgen for ny sjekk i morgen. Blir vel forhåpentligvis tatt nye prøver.. Krysser fingerne for at hcg har steget slik det skal nå da.... Hun så jo et foster i forigårs, men må innrømme at denne spottinga gjør meg nervøs :s Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144223765-ang-spotting-tidlig-i-svangerskapet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå