Gå til innhold

Er det flere som har det sånn?:(

Anbefalte innlegg

Har på en måte fått stygga av mannen:/ Klarer ikke nærhet fra han, blir kvalm om han skal kom å gi en kos. Og hater parfymelukta hans. Er så redd for at dette ikke går over etter graviditeten og så skal jeg nå ha barn med en mann jeg ikke klarer noe nærkontakt med. Føles som om at jeg ikke elsker han lenger sånn som jeg gjorde før jeg ble gravid:( Er det flere som har det slik? Håper inderlig at dette er noe som går over, eller så kan ikke jeg få barn med en som jeg har fått stygga av:/ Han har aldri gjort noe galt, er faktisk verdens snilleste person jeg vet om. Men alt ved han irriterer meg.

Anonymous poster hash: 43f8f...847

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144223761-er-det-flere-som-har-det-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har på en måte fått stygga av mannen:/ Klarer ikke nærhet fra han, blir kvalm om han skal kom å gi en kos. Og hater parfymelukta hans. Er så redd for at dette ikke går over etter graviditeten og så skal jeg nå ha barn med en mann jeg ikke klarer noe nærkontakt med. Føles som om at jeg ikke elsker han lenger sånn som jeg gjorde før jeg ble gravid:( Er det flere som har det slik? Håper inderlig at dette er noe som går over, eller så kan ikke jeg få barn med en som jeg har fått stygga av:/ Han har aldri gjort noe galt, er faktisk verdens snilleste person jeg vet om. Men alt ved han irriterer meg.

Anonymous poster hash: 43f8f...847

Jupp, hadde det sånn de siste 6 mnd av svangerskapet. Håpet at han skulle finne en annen slik at jeg slapp å avslutte forholdet. Er veldig glad for at jeg holdt ut. Gravid med nr 2 nå 😊

Jeg hadde det sånn da jeg var gravid med førstemann. Jeg taklet ikke tanken på å kysse han. Synes ånden hans var varm og ekkel.

Holdt meg langt unna og prøvde å tulle det vekk for å ikke såre han.

Det gikk over utover svangerskapet. Er nå gravid med nr to og føler det heldigvis ikke på samme måte denne gangen :)

Anonymous poster hash: aa391...602

Har lest at noen blir sånn ja. Akkurat som at noen menn ikke takler sex fordi de føler at baby får "besøk". Viktig at dere setter dere ned og snakker sammen og at du finner lesestoff om sånn du har det nå slik at han for forståelse for hvordan du føler det så ikke ting ryker mellom dere under svangerskapet pga hormonelle ting du ikke kan styre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...