Gå til innhold

Erfaringer med Dr.Skulstad ved Volvat i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny gynekolog og lurer derfor på om noen har erfaring med Svein Magne Skulstad? Han arbeider ved Volvat, har også lest meg til at han er overlege på Kvinneklinikken på Haukeland.

Jeg har av diverse grunner store problemer med å være hos gynekolog og trenger en som er varsom, har forståelse og er tålmodig.

Anonymous poster hash: f767d...0d3

Fortsetter under...

Skrevet

Vel, hvis du trenger en som er varsom bør du styre helt unna denne mannen. Min veldig tøffe venninne fikk gjennomgå under sin graviditet. Hun ble skjelt ut etter noter, og endte opp med å sitte å grine under undersøkelsen. Jeg har kjent henne i 16 år, og har aldri sett henne grine noen gang. Jeg husker ikke alt som ble sagt, men det var så grovt at hun sendte inn klage på han. Usikker på hva som ble utfallet. Men som sagt, jeg hadde styrt fullstendig unna denne manne

Skrevet

Jeg trenger ny gynekolog og lurer derfor på om noen har erfaring med Svein Magne Skulstad? Han arbeider ved Volvat, har også lest meg til at han er overlege på Kvinneklinikken på Haukeland.

Jeg har av diverse grunner store problemer med å være hos gynekolog og trenger en som er varsom, har forståelse og er tålmodig.Anonymous poster hash: f767d...0d3

Har utelukkende dårlige erfaringer med Volvat Bergen! De bruker avdankede, griske, ofte eldre leger fra Haukeland som er utdatert faglig og som ikke liker jobben sin eller pasientene sine.... Finn et annet sted å gå!

Anonymous poster hash: b2175...bbb

Skrevet

Har ikke noe negativt å si om Skulestad. Han er uten tvil faglig oppdatert og sitter i utvalg som lager de norske retningslinjene innen gyn/fødselshjelp. Går så sjelden som mulig til gynekolog har derfor ikke det helt største sammenligninsgrunnlaget når det kommer til tålmodighet og varsomhet. 

Anonymous poster hash: 04ad2...ef8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...