Gå til innhold

Spørsmål om Kroatia og priser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Vi skal til Kroatia (Dobrovnik omerådet) på ferie snart og lurer litt på prisnivå. Hvordan er prisen på taxi? Avtaler man pris på forhånd før turen starter?

Og hva koster det ca for en middag? :) Og hva med en drink?

Håper noen kan svare :)

Anonymous poster hash: 1d2ce...7b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Kroatia forrige uke. Taxi tok vi ikke, så der har jeg ikke peiling. Middag og drikke er relativt billig. Vi var to voksne og ett barn som reist som reiste, og betalte alt mellom 150 og 400 kuna ca. En kuna er vel rett over en krone, så det er jo ikke dyrt. I matbutikkene lå det meste på halvparten av prisen i Norge av det vi kjøpte. I andre butikker (ikke disse bodene med badeleker og suvenirer) var det bare litt billigere enn i Norge med merkevarer og div. 

Kos deg på ferie. Kroatia er nydelig. Hyggelige og åpne mennesker ,og veldig vakkert. Også sol da, gitt :P Vi var i Makarska denne ganger, men Dubrovnik er supert :D

Anonymous poster hash: 0800d...e2a
Skrevet

Høres bra ut, tusen takk for svarene 😃

Anonymous poster hash: 1d2ce...7b8

Skrevet

Hei

Jeg reiser til Kroatia idag og har familie som bor der. En middagsrett på resturant koster alt fra 40-100 kuna. Skal du ta taxi og det spørs hvor betaler du rundt 40kuna. Men avtal pris når du setter deg i taxien så er du helt sikker. Når det gjelder drinker ute så koster en øl rundt 15kuna og en drink rundt 25kuna. Så det er jo billig. Og hun over som sa kunaen ligger jo rundt kr. Kos deg masse i Kroatia, er meldt rundt 32 grader disse ukene 😃☀️

Anonymous poster hash: aeebb...37e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...