Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Jeg er nyutdannet sykepleier og begynte nylig i en jobb for en mnd siden. Her blir det ofte overtid. Jeg spør de andre om de skriver overtid, men får som regel til svar at de ikke gjør det. Jobber de 10 minutter for mye, går de heller 10 minutter tidligere en annen gang hvis sjansen byr seg. Jeg er egentlig ikke interessert i å gå 10 før hvis sjansen byr seg, men jeg er til vakten slutter og ferdig med det. Jobber jeg overtid, ønsker jeg å skrive overtid, men jeg er redd jeg er omtrent den eneste som gjør det. Tror dere dette kommer negativt ut i forhold til ekstravakter osv? Anonymous poster hash: c9dda...c3b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Jeg er selv sykepleier. Hvis jeg går mer enn 15 min overtid skriver jeg overtid. Men om jeg går 5-10 min over skriver jeg det ikke men går tidligere en annen dag. Dette går opp i opp. Anonymous poster hash: cadc2...a6f
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 Nei. Skriver ikke overtid. Jobber overtid ca 1 time minst 2 ganger i uken. Anonymous poster hash: 8587e...efd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Kjære. 10 min er ikke overtid. Og hvis du skal skrive opp de ti minuttene så håper jeg aldri vi blir kollegaer. Anonymous poster hash: a2a4e...bec
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #5 Skrevet 1. juli 2015 Skriver alltid overtid om det er mer enn ti minutter. Dere som ikke skriver overtid og jobber mye overtid, dere får jo ikke dokumentert for ledelsen at det er for dårlig bemannet. Om overtiden skyldes at en ikke har vært effektiv, er det selvsagt noe annet. Anonymous poster hash: 3730f...d11