Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 over alt som fins der? Er ganske langt ned på magen, kan kanksje ikke kalles magen engang. Når jeg går kjennes det for hvert skritt jeg tar. Kan egentlig kjennes ut som det kommer fra hoftebenet, men tror ikke det er tilfelle. Kjennes mer ut som det er noe inni magen. Anonymous poster hash: 1270e...d92
Direkte Skrevet 30. juni 2015 #2 Skrevet 30. juni 2015 Tarm, eggstokk, livmor, eggleder, urinblæren og urinveier finnes der. Og en haug med muskler. Hvis du googler anatomy abdomen eller anatomy pelvis finner du bilder.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Skrevet 30. juni 2015 Prøv å tøye hoftebøyeren, den kan gi ganske store smerter om den blir for stram. Blir den veldig stram så kan den presse på tarmer og eggledere og gi smerter. Ene delen av muskelen fyller bekkenskålen innvendig også. Søk på hoftebøyeren og tøyning så finner du hvordan du gjør det. Er den veldig stram krever det at du tøyer ofte og lenge for å få den til å slippe (helst tøy flere ganger om dagen, et halvt til ett minutt hver gang - husk å ta med begge sider, men mest der den er strammest). Kjenner du ingen endring så oppsøk lege. Anonymous poster hash: 46b14...888
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #4 Skrevet 30. juni 2015 Takk for svar begge to. Finner ut det sitter høyere enn eggstokker, så lurer på om det kan være tarmer eller at jeg rett og slett er stram som ei her sier. Er på natt nå og har fått en utrolig trang til å rape(!!)- noe som passer særdeles dårlig haha;)Har også gått noen ekstra netter pga sykdom- vi hadde svært lite å gjøre da og jeg krøllet meg sammen i en vond sofa og så på tv i en rar vinkel. Så kan være muskulært eller noe. Skal se an smertene, tøye litt i morgen når jeg har sovet og ikke må nok lege kontaktes. Takk igjen. Og ha en fin natt:)) Anonymous poster hash: 1270e...d92
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Skrevet 30. juni 2015 Hvordan er avføringen din? Kan det være forstoppelse? Magesekken sitter høyere opp, så tviler på det er selve "magen". Jeg trodde jeg hadde gravid symptomer forleden, men dette viste seg å være en full tarm, og smertene kom av forstoppelse. Legen var først litt usikker på smertene siden de satt midt i blant alt som ble nevt over her; eggstokk, livmor, tynntarm, muskler osv. Derfor ble jeg sendt på røntgen som viste at tarmen var fullstendig tett. Ikke spesielt behagelig, og kan minnes smertene du beskriver. Anonymous poster hash: bb5d7...56a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Skrevet 30. juni 2015 Hvordan er avføringen din? Kan det være forstoppelse? Magesekken sitter høyere opp, så tviler på det er selve "magen". Jeg trodde jeg hadde gravid symptomer forleden, men dette viste seg å være en full tarm, og smertene kom av forstoppelse. Legen var først litt usikker på smertene siden de satt midt i blant alt som ble nevt over her; eggstokk, livmor, tynntarm, muskler osv. Derfor ble jeg sendt på røntgen som viste at tarmen var fullstendig tett. Ikke spesielt behagelig, og kan minnes smertene du beskriver. Anonymous poster hash: bb5d7...56a Er nok ikke forstoppelse, men takk for innspill:-) Anonymous poster hash: 1270e...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå