Gå til innhold

Har dere mobilen med på soverommet om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Har ikke fasttelefon og vil være tilgjengelig hvis det er noe alvorlig. Mannen må være tilgjengelig for jobben i tillegg. Surfer 10 min før sovner og bruker den som vekkeklokke.

Har for mange studiepoeng i biofysikk til å være spesielt redd for stråling når den ligger på nattbordet. Har varmekabler i gulvet også men skrur ikke de av om natten heller.

Er mer redd for brann hvis den lader om natten. Vil heller ikke ha den under puten pga brannfare.

Anonymous poster hash: a4ca3...b96

Skrevet

Har mobilen på nattbordet med lyden av, vibrering på. Våkner hvis den ringer, men ikke ved sms, fb-varsel osv. Bruker den som vekkerklokker.

Men den viktigste årsakene er at jeg har opplevd å få telefon om at min mor var død. Jeg hadde da lagt den fra meg på lesesalen på universitetet men jeg var borte i 5 min. på do. Kom tilbake til 6 ubesvarte anrop. Etter dette har jeg aldri klart å legge meg uten mobilen ved siden av meg.

Anonymous poster hash: 6d0ae...941
Skrevet

Foreløpig, ja. Men ny vekkerklokke står på Handlelisten. Da blir mobilen liggende utenfor med lyd på. Hører den godt nok hvis noen skal ha tak i meg på natten.

Anonymous poster hash: 1f8a1...50d

Skrevet

Ja, har den på nattbordet, men på flymodus.

Bruker den som vekkerklokke inntil jeg får råd til vekkerklokken jeg ønsker meg. Er så utrolig kresen på hvilken lyd jeg vil vekkes av. Vekkes jeg brått og brutalt som man gjør med mange vekkerklokker føles kroppen ødelagt i flere timer etterpå. Vekkes jeg med såvidt hørbar og behagelig lyd får jeg en fin start på dagen. Og så må klokkene ikke tikke! Vil heller ikke ha en sånn vekkerklokke med sender som er som en datamaskin. Digital, på batteri, behagelig lyd. Men den jeg har sett meg ut koster for mye for meg akkurat nå.

Så inntil videre får mobilen på flymodus duge. Oppdaget forleden dag at alarmen faktisk slår seg på selv om mobilen er slått helt av også!

Anonymous poster hash: d598b...491

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...