Gå til innhold

Har dere mobilen med på soverommet om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både mannen og jeg legger fra oss mobiltelefonene på stuen/kjøkkenet før vi legger oss, og det samme med de store barna/ungdommene, de får heller ikke ha mobilen på rommet sitt etter leggetid. Jeg synes ikke det er noen god grunn til å ha den der (vekking er ikke god grunn, det finnes vekkerklokker), men jeg har skjønt det slik at vi er litt sær? Eller er det mer vanlig enn jeg tror å legge fra seg mobilen når man skal legge seg?

Anonymous poster hash: d336b...e03
Skrevet

Bruker den som vekkerklokke... Så ja.

Anonymous poster hash: 02e2b...122

Skrevet

Jeg er ansvarlig for mange ansatte, og også noen som jobber om natten.

Jeg må derfor være tilgjengelig om noe skulle skje.

Så ja, har alltid tlf på nattbordet.

Anonymous poster hash: 53036...2ef

Skrevet

Bruker den som vekkerklokke, så jeg har den med. Men den er kun i bruk som vekkerklokke på soverommet, facebook, dib osv lar jeg være.

Har den også med i tilfelle det skulle skje noe med noen i familien så kan de få tak i meg. Liten sjanse for at det skjer, men etter at svigerfar holdt på å dø for et noen år siden så føles det betryggende.

Skrevet

Har den som vekkeklokke.

I tillegg har jeg den i fall jeg trenger den...

Har opplevd å bli liggende på soverommet uten å klare å komme meg derfra og uten å få kontakt med noen. Etter den gangen legger jeg meg ALDRI uten å vite at jeg får tak i tlf fra sengen ;)

Anonymous poster hash: d13c1...5bd

Skrevet

Jeg har den med. Barna har den foreløpig med. Dvs, egentlig bryr de seg fryktelig lite om mobilene sine, men ene bruker den for å høre på musikk om kvelden.

Sånn med tanke på å lære ungdommer gode rutiner og vaner, så høres det veldig lurt ut at alle legger den fra seg på kjøkkenet feks om kvelden.

Skrevet

Jeg har den med meg, ja. Har gamle foreldre og har opplevd å bli oppringt på natta med beskjed om at mamma var lagt inn på sykehus.

Skrevet

Har den på nattbordet. Vi har ikke fasttelefon og med både gamle foreldre og borteboende barn vil jeg være tilgjengelig hele døgnet.

Og så surfer jeg litt før jeg sovner, også😎😴

Skrevet

Den er med som vekkerklokke og den brukes i jobb så må ha den i nærheten.

Anonymous poster hash: 77bb5...ec7

Skrevet

Har den alltid ved siden av meg. Vekkerklokke, spiller til jeg sovner eller leser bok. Begynner å få "gamle" foreldre og svigerforeldre, hvor det er "noe" med dem alle sammen. Er ungene borte har jeg på ekstra høy lyd når jeg sover "i tilfelle". Kommer til å angre den dagen jeg legger telefonen vekk og noen ringer om natta for å si at noe har skjedd med noen...

Skrevet

Mannens og ungdommenes ligger på spisestuebordet om natta.

Min ligger på nattbordet.

Anonymous poster hash: 8d2d0...ec5

Skrevet

Nei, telefonen er ikke med på soverommet.  Det er en av grunnene til at vi har fast-telefon, da går et an å få tak i oss når mobilnettet er nede eller om natta.

Skrevet

Begge to bruker den som vekkeklokke. Min på lydløs og mannen har lyd på.

Anonymous poster hash: 646c7...086

Skrevet

Har den med på soverommet, brukes som vekkerklokke siden jeg trenger "en trillion" klokker for å våkne. Er også mye vane fra tiden jeg hadde hest tilfelle hesten skulle ta gjerdet på nattetid på sommerbeite så var det greit å være tilgjengelig.

På ferie er den også med på soverommet, da om det skulle være noe med hundene slik at passere får tak på meg.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Begge to bruker den som vekkeklokke. Min på lydløs og mannen har lyd på.Anonymous poster hash: 646c7...086

Lydløs vekkerklokke? Da sover du lett :P

Hi; hvorfor er det ikke en god grunn at vi bruker den som vekkerklokke? Jeg gidder ikke kjøpe en egen vekkeklokke når jeg har mobilen.

Jeg har min på soverommet, forresten, det har ikke barna..

Og en ting til; heter det vekkeklokke eller vekkerklokke? Ble veldig usikker her ;)

Skrevet

Har den som vekkerklokke og vil være tilgjengelig om natten. Opplevde for 2 år siden at søsteren min ble akutt syk og ambulanse ble tilkalt. Siden mannen hennes hverken fikk tak i oss eller hans foreldre måtte han bli hjemme med barna mens hun i svært dårlig forfatning ble kjørt til sykehus

Skrevet

Ja den er med, har den og på lydløs så jeg kan ikke skylde på at folk skal få tak i meg😊 men jeg bruker den som vekkerklokke og så spiller jeg og surfer litt før jeg sovner.

Skrevet

Begge to bruker den som vekkeklokke. Min på lydløs og mannen har lyd på.Anonymous poster hash: 646c7...086

Hi; hvorfor er det ikke en god grunn at vi bruker den som vekkerklokke? Jeg gidder ikke kjøpe en egen vekkeklokke når jeg har mobilen.

Og en ting til; heter det vekkeklokke eller vekkerklokke? Ble veldig usikker her ;)

Valgfritt, sier ordboken.

Anonymous poster hash: d8fec...564

Skrevet

Vekkeklokka ringer selv om mobilen er på lydløs. Eller var det bare et mislykket forsøk på å være morsom?

Anonymous poster hash: 9637f...a0c

Skrevet

Jeg gidder ikke bruke penger på vekkerklokke når jeg har det på mobilen. Og derfor er den på nattbordet om natten.

Skrevet

ja ,men er kun vekkerklokka, når jeg legger meg så er jeg så trøtt at jeg sovner med engang

Skrevet

Ja, men jeg har på flymodus. Mindre stråling og forstyrrende energi.

Anonymous poster hash: a913f...77f

Skrevet

Hvor skal jeg ellers ha den, liksom? Vekkeklokke, ta i mot beskjeder, surfe litt i noen minutter før jeg sovner. Lades mens jeg sover.

Anonymous poster hash: d8fec...564

Skrevet

Jeg er alltid tilgjengelig, så jeg har tlf på nattbordet.

Har hatt alt for mange telefoner på nattestid som har vært viktige... :frown:

Anonymous poster hash: 9577e...5e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...