Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #26 Skrevet 1. juli 2015 Navnet bør byttes, og karusellen bør redesignes (har du sett den? Den er helt grusom). Det er et par andre temmelig suspekte elementer i det såkalte "Afrikaland" også. Anonymous poster hash: b39f7...3f1 Har kjørt den. Jeg er imot at vi skal forandre på ting som har vært greit i alle år. Anonymous poster hash: d923b...12e Greit for hvem? Jeg er ganske sikker på at f.eks. britiske rike imperialister ikke så noe behov for å endre på noe der de satt i sine overklassehjem med en haug med slaver rundt seg. Det hadde tross alt fungert veldig fint for dem i alle år. At slavene ikke var helt enig var jo tross alt ikke deres problem. Er vi ikke kommet litt lenger i dag enn at vi kan løfte blikket utover vår egen nesetipp og forstå at dersom noe oppleves som veldig krenkende for en større folkegruppe, så er det kanskje ok å gjøre noen endringer? Jeg er i hvert fall glad for at mammaen min oppdro meg til å vise empati og vidsyn. Anonymous poster hash: 497fc...617 Wow... Bare... Wow. Anonymous poster hash: 4fddb...cad Virkelig?? Den som fortjener den kommentaren er vel heller du! Anonymous poster hash: 959d7...122 Du virker fryktelig hysterisk. Må være slitsomt. Anonymous poster hash: 4fddb...cad Og det bedømmer du på grunnlag an en setning? Dette sier veldig mye mer om deg enn noe annet, du skjønner det? Anonymous poster hash: 959d7...122 En setning nei? Et langt hysterisk innlegg. Du dømte meg på to ord, så... Anonymous poster hash: 4fddb...cad
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #27 Skrevet 1. juli 2015 Navnet bør byttes, og karusellen bør redesignes (har du sett den? Den er helt grusom). Det er et par andre temmelig suspekte elementer i det såkalte "Afrikaland" også. Anonymous poster hash: b39f7...3f1 Har kjørt den. Jeg er imot at vi skal forandre på ting som har vært greit i alle år. Anonymous poster hash: d923b...12e Greit for hvem? Jeg er ganske sikker på at f.eks. britiske rike imperialister ikke så noe behov for å endre på noe der de satt i sine overklassehjem med en haug med slaver rundt seg. Det hadde tross alt fungert veldig fint for dem i alle år. At slavene ikke var helt enig var jo tross alt ikke deres problem. Er vi ikke kommet litt lenger i dag enn at vi kan løfte blikket utover vår egen nesetipp og forstå at dersom noe oppleves som veldig krenkende for en større folkegruppe, så er det kanskje ok å gjøre noen endringer? Jeg er i hvert fall glad for at mammaen min oppdro meg til å vise empati og vidsyn. Anonymous poster hash: 497fc...617 Wow... Bare... Wow. Anonymous poster hash: 4fddb...cad Virkelig?? Den som fortjener den kommentaren er vel heller du! Anonymous poster hash: 959d7...122 Du virker fryktelig hysterisk. Må være slitsomt. Anonymous poster hash: 4fddb...cad Og det bedømmer du på grunnlag an en setning? Dette sier veldig mye mer om deg enn noe annet, du skjønner det? Anonymous poster hash: 959d7...122 En setning nei? Et langt hysterisk innlegg. Du dømte meg på to ord, så... Anonymous poster hash: 4fddb...cad Kanskje du skal lære deg å lese anonymkoder...?? Anonymous poster hash: 959d7...122
Motti Skrevet 1. juli 2015 #28 Skrevet 1. juli 2015 Virkelig harry og utdatert. For ikke å snakke om rasistisk.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #29 Skrevet 1. juli 2015 Herlighet.. jeg har fulgt debatten i Danmark, og de svært få som roper opp om rasisme er faktisk hvite dansker! Dansker mes afrikansk opphav tar dette ikke til seg og se mener at debatten er bare tragisk. Det er en fornøyelsespark! Og debatten har ikke gått så mye på selve karusellene, men på hele Afrikaland som navn. Anonymous poster hash: ae5a8...69f Hva er galt med Afrikaland? Anonymous poster hash: 5cef8...5fa
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #30 Skrevet 1. juli 2015 Virkelig harry og utdatert. For ikke å snakke om rasistisk. Harry og utdatert, javel. Men rasistisk? Nei. Anonymous poster hash: 5cef8...5fa
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #31 Skrevet 1. juli 2015 Jeg synes dette anti-rasisme går over styr. Er ikke legnge siden at godteri måtte fjernes fra hyllene (Haribos Zulu og Skippermix var rasistiske). Hva blir det neste? Kanskje tyskene aksjonerer mot Toten Transport - for man kan jo ikke ha døden kjørende rundt på veiene. Folk må slutte å være så nærtagene at de tror alt er en fornærmelse. Anonymous poster hash: 0691f...e14
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2015 #32 Skrevet 1. juli 2015 Buhuuuu...er så lei av at vi ikke skal tråkke på tærne til de helsides utlenningene. Pakk oss inn i burka og bli ferdig med det! Anonymous poster hash: 3266a...213
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #33 Skrevet 3. juli 2015 Navnet bør byttes, og karusellen bør redesignes (har du sett den? Den er helt grusom). Det er et par andre temmelig suspekte elementer i det såkalte "Afrikaland" også. Anonymous poster hash: b39f7...3f1 Har kjørt den. Jeg er imot at vi skal forandre på ting som har vært greit i alle år. Anonymous poster hash: d923b...12e Greit for hvem? Jeg er ganske sikker på at f.eks. britiske rike imperialister ikke så noe behov for å endre på noe der de satt i sine overklassehjem med en haug med slaver rundt seg. Det hadde tross alt fungert veldig fint for dem i alle år. At slavene ikke var helt enig var jo tross alt ikke deres problem. Er vi ikke kommet litt lenger i dag enn at vi kan løfte blikket utover vår egen nesetipp og forstå at dersom noe oppleves som veldig krenkende for en større folkegruppe, så er det kanskje ok å gjøre noen endringer? Jeg er i hvert fall glad for at mammaen min oppdro meg til å vise empati og vidsyn. Anonymous poster hash: 497fc...617 Wow... Bare... Wow. Anonymous poster hash: 4fddb...cad Virkelig?? Den som fortjener den kommentaren er vel heller du! Anonymous poster hash: 959d7...122 Du virker fryktelig hysterisk. Må være slitsomt. Anonymous poster hash: 4fddb...cad Og det bedømmer du på grunnlag an en setning? Dette sier veldig mye mer om deg enn noe annet, du skjønner det? Anonymous poster hash: 959d7...122 En setning nei? Et langt hysterisk innlegg. Du dømte meg på to ord, så... Anonymous poster hash: 4fddb...cad Kanskje du skal lære deg å lese anonymkoder...?? Anonymous poster hash: 959d7...122 Kanskje du burde lære deg å ikke blande deg inn i samtaler da om du ikke er klar over det så forandrer koden seg om man logger på forskjellige enheter. Anonymous poster hash: 4fddb...cad
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #34 Skrevet 3. juli 2015 Buhuuuu...er så lei av at vi ikke skal tråkke på tærne til de helsides utlenningene. Pakk oss inn i burka og bli ferdig med det!Anonymous poster hash: 3266a...213 Når du er i Danmark, er du selv utlending. Bare nevner det. Anonymous poster hash: cc07f...abc
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2015 #35 Skrevet 3. juli 2015 Navnet bør byttes, og karusellen bør redesignes (har du sett den? Den er helt grusom). Det er et par andre temmelig suspekte elementer i det såkalte "Afrikaland" også. Anonymous poster hash: b39f7...3f1 Har kjørt den. Jeg er imot at vi skal forandre på ting som har vært greit i alle år. Anonymous poster hash: d923b...12e Greit for hvem? Jeg er ganske sikker på at f.eks. britiske rike imperialister ikke så noe behov for å endre på noe der de satt i sine overklassehjem med en haug med slaver rundt seg. Det hadde tross alt fungert veldig fint for dem i alle år. At slavene ikke var helt enig var jo tross alt ikke deres problem. Er vi ikke kommet litt lenger i dag enn at vi kan løfte blikket utover vår egen nesetipp og forstå at dersom noe oppleves som veldig krenkende for en større folkegruppe, så er det kanskje ok å gjøre noen endringer? Jeg er i hvert fall glad for at mammaen min oppdro meg til å vise empati og vidsyn. Anonymous poster hash: 497fc...617 Wow... Bare... Wow. Anonymous poster hash: 4fddb...cad Virkelig?? Den som fortjener den kommentaren er vel heller du! Anonymous poster hash: 959d7...122 Du virker fryktelig hysterisk. Må være slitsomt. Anonymous poster hash: 4fddb...cad Og det bedømmer du på grunnlag an en setning? Dette sier veldig mye mer om deg enn noe annet, du skjønner det? Anonymous poster hash: 959d7...122 En setning nei? Et langt hysterisk innlegg. Du dømte meg på to ord, så... Anonymous poster hash: 4fddb...cad Kanskje du skal lære deg å lese anonymkoder...?? Anonymous poster hash: 959d7...122 Kanskje du burde lære deg å ikke blande deg inn i samtaler da om du ikke er klar over det så forandrer koden seg om man logger på forskjellige enheter. Anonymous poster hash: 4fddb...cad Det er ingen regler mot å 'blande seg inn i samtaler'. Hvis noen uttaler seg dustete forbeholder jeg meg retten til å kommentere det. Anonymous poster hash: 959d7...122
Gjest Jigglewiggle Skrevet 3. juli 2015 #36 Skrevet 3. juli 2015 Nå er det fryktelig lange siteringer som bare er avsporinger. Ber dere om å holde dere til saken og heller ta deres egen diskusjon videre til en ny tråd hvis dere ikke er ferdige! JW Brukermoderator
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 3. juli 2015 #37 Skrevet 3. juli 2015 Hottentott er et skjellsord i dagens verden. Ordets opprinnelse er nederlandsk og er navnet på et stammefolk (Khoisan) Afrika som snakket med klikkelyder. Etterhvert har navnet blitt brukt i nedlatende hensikt.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 3. juli 2015 #38 Skrevet 3. juli 2015 Tråden er moderert etter denne regelen:Hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase JW, brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå