Gå til innhold

Tusenfryd er virkelig elendig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på mange slike parker i hele Europa siste årene. I helgen var hele familien på Tusenfryd. Stor skuffelse! Mange karuseller for de tøffeste og de aller minste. Men for de "midt i mellom" var det en stor skuffelse ..

Kartet over parken var jo ubrukelig. Nr på hver attraksjon...men ingen beskrivelse

Anonymous poster hash: c58e3...3ee

Fortsetter under...

Skrevet

Da drar du bare til et annet sted en annen gang. Vi pleier å ha det kjempegøy der. Det er da mange ting å gjøre for de mellomstore også. Maten kan jeg være enig i at er elendig da, men det er jo greit å ta med matpakke.

Anonymous poster hash: a5072...69b
Skrevet

Ungene våre på 2, 4, 6 og 12 år elsker tusenfryd :) Vi bor bare 30 min unna så vi har årskort.

Vi kjøper aldri mat i parker. Har med niste og rikelig med vann :)

Anonymous poster hash: 2a6d0...0db
Skrevet

Enig at det er dårlig. ..men ikke den verste.

Skrevet

Vi elsker Tusenfryd. Har sesongkort. Har hatt det hvert år, fra minste var 3 år. Nå er de 8 år og 14 år. Begge har mye å gjøre på Tusenfryd. Vi tar alltid med mat og drikke hjemmefra.

Anonymous poster hash: 46a6a...f47
Skrevet

Er enig i at det ikke er noe for de midt i mellom. På Disneyland/world (i usa) så kan en 4-5 åring ta alle berg og dalbanene med to unntak. Mens på tusenfryd kan de ikke ta thundercoaster engang, heller ikke thors hammer. Så om man har vært i andre store parker i andre land så blir Tusenfryd en skuffelse for dem. Kongeparken er bedre for de midt i mellom :) Der kan de nesten gjøre alt :)

Annonse

Skrevet

Ungene våre på 2, 4, 6 og 12 år elsker tusenfryd :) Vi bor bare 30 min unna så vi har årskort.Vi kjøper aldri mat i parker. Har med niste og rikelig med vann :)    Anonymous poster hash: 2a6d0...0db

Er det så mye å gjøre for en toåring der da? Bortsett fra å bade.

Anonymous poster hash: 5c316...094

Skrevet

Er enig i at det ikke er noe for de midt i mellom. På Disneyland/world (i usa) så kan en 4-5 åring ta alle berg og dalbanene med to unntak. Mens på tusenfryd kan de ikke ta thundercoaster engang, heller ikke thors hammer. Så om man har vært i andre store parker i andre land så blir Tusenfryd en skuffelse for dem. Kongeparken er bedre for de midt i mellom :) Der kan de nesten gjøre alt :)

Forstår at jeg har litt eldre barn enn deg. For meg er de midt imellom de som er omtrent 6-12 år gamle. 4-5 åringene regner jeg som små ;-)

Anonymous poster hash: a5072...69b

Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Tusenfryd er elendig! Men eneste tilbudet man har rundt Oslo av fornøyelsesparker.

Det er dyrt og dårlig!

Anonymous poster hash: c88d9...97a

Skrevet

Jeg har en 7 åring. Han er ikke av de tøffeste og tør lite. Så for han er tilbudet dårlig der. Til sammenligning g var det masse for han på Liseberg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...