Gå til innhold

Nå går slimproppen her! 40+1 i dag :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldig du er! Blir en spennende dag/dager for deg da :-) Noen rier på gang da?

Du må ha masse lykke til :-)!!!

Jeg er 38+6 i dag og har vert kvalm og masse nedpress.. Så krysser fingrene for at det skjer noe her også..

Ikke testet noen kjerringråd. Mannen nekter plent å sex! he he, det friker ham heeeelt ut - så her får det skje uten hjelp!

Ikke noen rier, ingenting i løpet av dagen - har vært på do 3 gang er (bommelom) og har sovet i flere timer...Kroppen som gjør seg klar?

Krysser fingre her altså!

Masse lykke til til dere andre jenter med termin i disse dager! :D

Haha; her har mannen fått streng beskjed om å stille opp fra uke 37 :P Heldigvis så er han villig til det så lenge han ikke ser magen min(hahahahahaha, han føler baby ser han da :P)

he he, babyen ser ham ja - nå flira jeg godt her!

Mannen min føler det blir helt incestuøst han så har ikke hatt sex siden april tror jeg det er.... ja ja, kan ikke tvinge ham! 

Annonse

Haha; her har mannen fått streng beskjed om å stille opp fra uke 37 :P Heldigvis så er han villig til det så lenge han ikke ser magen min(hahahahahaha, han føler baby ser han da :P)

he he, babyen ser ham ja - nå flira jeg godt her!

Mannen min føler det blir helt incestuøst han så har ikke hatt sex siden april tror jeg det er.... ja ja, kan ikke tvinge ham!

Det er helt normalt har jeg lest. Så stresser han ikke med det.

Men han har sagt at det er ok så lenge han ikke ser magen så da får jeg ta til takke med det til mini er ute :P Har ikke akkurat vært supergiret jeg heller siden jeg er så trøtt, men vi er begge klare for å få "meg" tilbake og møte mini så da skal vi kjøre på fra neste uke,hahahaha!

Men har lest at orgasmer kan sette i gang rier når du er moden og de kan du få alene da :P

Slimproppen gikk dagen før fødselen startet med nr 1. Med nr 2 så jeg aldri noe til den..

Våknet i dag kl 04 med rie...De er desverre VELDIG sporadiske, men jeg kjenner jo at det er rier og ikke kynnere.

Fader ass, det kan stemme at 3 mann er en luring..

Slimproppen gikk dagen før fødselen startet med nr 1. Med nr 2 så jeg aldri noe til den..

Våknet i dag kl 04 med rie...De er desverre VELDIG sporadiske, men jeg kjenner jo at det er rier og ikke kynnere.

Min tredje var ingen luring og ikke nr 4 heller :)

Har du rier er du plutselig i gang :) Lykke til

Håper det skjer snart - fortsatt bare veldig sporadiske, vært sånn siden 04... :( smører meg med tålmodighet her!

Annonse

Hei!

Det ble saker ut av riene til slutt! Ca kl 23 ble de regelmessige og varte 50 sek. Dro inn på sykehuset kl 02, ble sjekket og det var 3 cm. De økte fort i styrke, og ca kl 03 kom jeg meg opp i fødebadekaret, hadde da 5 cm. Etter en forferdelig intens time var snuppa ute! Ekspressfødsel!

Veldig lik fødsel nr 2, men denne var den mest intense - jeg trodde jeg skulle dø det siste kvarteret. Fikk masse skryt av JM og på barsel :) perfekt jente på 3615 g og 51 cm - 34 rundt hodet.

Barnelegen sa i dag at ul-termin var feil da hun var helt tørr og tilsvarte barn født ved 41 uker. Mensterminen var riktig mao..

Vi venter på pappan som skal hente oss hjem etterpå etter 1 døgn på barsel.

Håper det skjer snart - fortsatt bare veldig sporadiske, vært sånn siden 04... :( smører meg med tålmodighet her!

Skjer noe??

Med tredjemann gikk jeg sånn i 5 døgn.

En skikkelig luring min tredje.

Hallepalle, håper ikke fjerdemann blir slik for det var enormt slitsomt.

Lykke til!

Hei!

Det ble saker ut av riene til slutt! Ca kl 23 ble de regelmessige og varte 50 sek. Dro inn på sykehuset kl 02, ble sjekket og det var 3 cm. De økte fort i styrke, og ca kl 03 kom jeg meg opp i fødebadekaret, hadde da 5 cm. Etter en forferdelig intens time var snuppa ute! Ekspressfødsel!

Veldig lik fødsel nr 2, men denne var den mest intense - jeg trodde jeg skulle dø det siste kvarteret. Fikk masse skryt av JM og på barsel :) perfekt jente på 3615 g og 51 cm - 34 rundt hodet.

Barnelegen sa i dag at ul-termin var feil da hun var helt tørr og tilsvarte barn født ved 41 uker. Mensterminen var riktig mao..

Vi venter på pappan som skal hente oss hjem etterpå etter 1 døgn på barsel.

Gratulerer!!! ❤️❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...