Gå til innhold

Hvis jeg vil på handletur til Sverige og ta med hunden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid så har mannen dratt på handletur i Sverige men jeg vil også dra, vil dra sammen.

Hva er det vi må ordne så hunden også kan bli med? Vi vil da reise en dag tidlig og tilbake samme dag på ettermiddagen. Hvor mye koster alt det vi trenger til hunden?

Anonymous poster hash: 504d8...866

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis du skal la den vente i bilen mens du er å handler. Mye bedre for hunden å være igjen hjemme. 

Det blir fort alt for varmt og dårlig luft inne i en bil, spesielt nå på sommeren.

Skrevet

Ville ikke tatt med hunden! I bilen blir det altfor varmt nå, så da må du stå på utsiden av handlesenteret eller gå en tur mens han handler. Og turen i seg selv er dyreplageri. Skulle dere dratt på Sverigetur og blitt på hytta hele sommeren er det annerledes med turen. Men å dra den med fordi du vil harryhandle er helt på jordet, unnskyld for at jeg er så direkte! Hør om noen kan passe hunden? Kennel for en dag? Ellers må du bli hjemme!

Skrevet

Hvorfor ta med hunden på noe slikt?

Anonymous poster hash: 06495...9ab

Skrevet

Hva du må ordne til hunden står på nettsiden til mattilsynet, vaksiner, markkur, pass osv. Alt må være i orden for om du blir stoppet i tollen og det ikke er det tar de hunden og setter den i isolat.

Hvorfor du vil ha hunden med på en slik tur er over min fatteevne da, det må da bare være brysomt.

Anonymous poster hash: 54eed...2cb

Skrevet

Hvilken glede har bikkja av å sitte i en bil hele dagen? Alvorlig talt.

Anonymous poster hash: c0ecf...641

Skrevet

Kan dere vær så snill svare på det jeg spurte om?

Hunden min har det kongelig, slapp av, ingen dyreplageri her i gården.

Mannen skal være med han, mens jeg handler. Vi har aldri latt han være i bilen, om det er sommer eller vinter.

Hi

Skrevet

Alltid så har mannen dratt på handletur i Sverige men jeg vil også dra, vil dra sammen.

Hva er det vi må ordne så hunden også kan bli med? Vi vil da reise en dag tidlig og tilbake samme dag på ettermiddagen. Hvor mye koster alt det vi trenger til hunden?

Unnskyld meg, men når du har hund er det vel en selvfølge at du selv vet hva du kan og ikke kan gjøre med hund på tur, hva du trenger å ha med osv.... Hvis ikke burde du kanskje ikke hatt hund😝 Ingen hund har det godt på harryhandel.....

Anonymous poster hash: a6137...564

Skrevet

Å herregud!!! Dere er utrolige altså! Dere vet ingenting om hunden blir i bilen eller ei, men å være ute raskt og dømme, det er dere flinke til. Og sjeldent svare på det trådstarter svarer om, er det mulig??

Hi, du må dra til veterinær, få pass, ormekur og chip 24 timer før hunden skal tilbake til Norge.

Skrevet

Hva er det vi må ordne så hunden også kan bli med? Vi vil da reise en dag tidlig og tilbake samme dag på ettermiddagen. Hvor mye koster alt det vi trenger til hunden?Anonymous poster hash: 504d8...866

Unnskyld meg, men når du har hund er det vel en selvfølge at du selv vet hva du kan og ikke kan gjøre med hund på tur, hva du trenger å ha med osv.... Hvis ikke burde du kanskje ikke hatt hund Ingen hund har det godt på harryhandel.....Anonymous poster hash: a6137...564

Ja, du har aldri lurt på noe her inne? Du er født vitende? Heldig du er!

Du burde ikke hatt barn du!

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hunden må ha oppdaterte vaksiner, fersk markkur, den må ha pass osv. En veterinær kan gi deg utfyllende informasjon.

Fatter overhodet ikke poenget med sånt styr for en dagstur over grensa. Bikkja har det ca 100 ganger bedre hjemme.

Skrevet

Unnskyld meg, men når du har hund er det vel en selvfølge at du selv vet hva du kan og ikke kan gjøre med hund på tur, hva du trenger å ha med osv.... Hvis ikke burde du kanskje ikke hatt hund Ingen hund har det godt på harryhandel.....

Anonymous poster hash: a6137...564

En gang er den første for alle som tenker å ta hunden ut av landet.

Skrevet

Å herregud!!! Dere er utrolige altså! Dere vet ingenting om hunden blir i bilen eller ei, men å være ute raskt og dømme, det er dere flinke til. Og sjeldent svare på det trådstarter svarer om, er det mulig??

Hi, du må dra til veterinær, få pass, ormekur og chip 24 timer før hunden skal tilbake til Norge.

Tusen takk, var alt jeg trengte å vite. :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...