Gå til innhold

Dere med silikon,hva er best av de forskjellige og hva koster dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: af5c7...9de

Skrevet

Jeg fikk til Fornebu klinikken & ga 36 tusen for dråpe formede innlegg husker ikke hvor mange gram jeg la inn men gikk fra en liten b/ stor a cup til en full C, resultatet ser veldig naturlig ut & jeg er kjempe fornøyd! Hadde ingen plager etter operasjonen, nesten ingen smerter heller. Anbefaler ikke å ta operasjonen midt på sommeren pga du ikke kan/skal sitte i direkte sol i minst 2 uker etter operasjonen, det var litt kjedelig for meg hvertfall, sykepleierene var kjempe hyggelige der jeg var hvertfall, fikk mat & den stakkars dama måtte vekke meg sikkert 10 ganger for å minne meg på at jeg ikke fikk lov å ligge på siden/magen + at de ringte dagen etter for å spørre hvordan det gikk osv.

Anonymous poster hash: aed47...340

Skrevet

Det er umulig å gi noen råd, fordi det kommer an på hvordan brystene dine ser ut fra før. Jeg og søster har begge runde, hun under muskelen, jeg over pga forskjellig kroppsbygning. En venninne har dråpeformet saltvannsinnlegg, alle tre har fine pupper. :) Få en konsultasjon hos en seriøs klinikk eller to, så gir de deg råd som passer til kroppen din. Tipper du må ut med ca. 40.000 kroner.

Anonymous poster hash: 3fc2f...6c2
Skrevet

Jeg betalte 32.000,- tok på Klinikk Stokkan. kunne ikke vært mer fornøyd med mine;)

Skrevet

Jeg betalte 32,800 kr på Fornebuklinikken i fjor. La inn runde proteser under muskelen. Jeg var veldig opptatt av det skulle bli en naturlig str og at legen hadde siste ordet ang str. Jeg ble kjempefornøyd :) Ble tatt veldig godt vare på, var livredd narkosen så anestesi viste og forklarte alt sammen. Jeg bruker briller og de fikk jeg ha på helt til jeg hadde sovnet. Anestesi strøk på meg på kinnet helt til jeg sovnet :) Våknet relativt kjapt, følte meg litt støl, men ikke akkurat vondt. Fikk litt mat, og en sykepleier sjekket bandasje og sår. Mannen min ble ringt etter at jeg hadde vært våken 1 times tid. De ringte dagen etter for å høre hvordan det gikk.

Smertemessig sett gikk det veldig fint, gjorde litt vondt, men var mest støl. Melkespreng var myyye vondere, for meg ;) Var på jobb etter 5 dager, men har kontorjobb så jeg kunne ta det rolig. Mannen tok alt med barna i nærmere 3 uker :)

Nå er det 6 mnd siden og de er myke og fine, og de som vet jeg har silikon synes de ser veldig naturlige ut, og str passer meg :)

Jeg angrer ikke 1 sekund! :)

Skrevet

Jeg betalte 24.000 for 2 år siden. Under muskel, runde høyprofilerte proteser. La inn 425 g. Høres mye ut, men jeg er i dag en 75D, og det passer meg fint til min kropp.

Hadde voldsomme smerter i 3 uker i ettertid. Første uken måtte jeg sove sittende, det var for vondt å legge seg ned.

I dag er jeg kjempe fornøyd med resultatet, og det ser faktisk helt naturlig ut. Det er ingen som har trodd at jeg har silikon.

Hva som er best kommer helt an på din kroppstype osv.

Anonymous poster hash: 68e0f...908

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...