Gå til innhold

Hvilken bæremeis anbefaler dere for en 2-åring (13 kg)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke høyere enn 163, vet ikke om det har noe å si.

 

Anonymous poster hash: 7c3e6...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 165 cm og liker godt Bergans. Hadde i tillegg ergobaby tidligere, men jeg liker ikke bæreseler i det hele tatt!

 

Anonymous poster hash: 1f895...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bergans og jeg elsker den! Hadde Norrøna til førstemann, men følte ikke at den var like stødig. Bergans er litt mer lun og du kan beskytte barnet mot vær og vind med kalesjen😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En 2 åring kan jo gå....

 

Anonymous poster hash: 7516b...7ed

Dumme nek. Vi skal gå 9 timer i fjellet på neste lørdag...ganske mange mil. Min 2 åring kan ikke gå så mange mil, men så fantastisk at tydeligvis din kan

 

 

 

Anonymous poster hash: fcecb...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du fått med deg det nye som har kommet. Husker ikke hva den het. Men var en type bæremeis som man hadde på skuldrene. Var norsk oppfinnelse.

 

Men hvis han skal duppe på turen er vel bæremeis best. Vi hadde bergans og norrøna til våre to. Bergans sin var best å bære med

 

Anonymous poster hash: ca3e1...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er vitsen og ta med en så liten på fjellet? finn på noen annet så ungen kan gå i steden



Anonymous poster hash: b9768...a74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

En 2 åring kan jo gå....

 

Anonymous poster hash: 7516b...7ed

Dumme nek. Vi skal gå 9 timer i fjellet på neste lørdag...ganske mange mil. Min 2 åring kan ikke gå så mange mil, men så fantastisk at tydeligvis din kan

 

 

 

Anonymous poster hash: fcecb...db5

Pleier ikke signere navnkalling men må det nå.

Du er faktisk et nek OG jeg vil tro en ikke aktiv person som ikke vet at på lengre distanser i fjellet må en på to år bæres.

Få kroppen inn i treningstøy og ta med unga dine ut i marka.

 

Anonymous poster hash: 9fbf4...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har littlelife voyager s2 (eller 3, litt usikker), og vår toåring elsker å sitte i den. Fått terningkast 6, er en veldig god bæremeis. Og en bæremeis er jo skapt for ar man kan ta med små barn med på lengre turer, fjellturer osv. Hvis den kun skal brukes av barn som ikke kan gå, er det jammen kort brukstid på de. Fra ungen greier å sette seg opp selv til ungen kan gå. Ca. 4 mnd hadde den vart hos oss da. Må si meg enig i nek-kommentaren. (Regner dere skjønner hvem det siste var til).

 

Anonymous poster hash: b9753...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sherpani rumba har jeg. Den kom best i test ca 2010. Kan reguleres i ryggen, var avgjørende da jeg kun er 162 cm. Supergod!!! Brukt til 4 åringen vår i fjor enda. God lastekapasitet så jeg kqn gå på tur alene uten at andre trenger å bære klær ol. Jeg bærer litt for mye framoverlent så barnet sover ikke helt optimalt men løste det med å feste en sovehalskrage til ryggen/taket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er strålende fornøyd med vår norrøna. Bærekomforten er upåklagelig, både for meg med svært kort rygg og for mannen med ekstremt lang rygg. 😊

 

Litt ubehagelig når vekta bikker 20 kg, men noe annet er jo ikke å forvente av en meis. (Fylte "bagasjerommet" litt vel tungt en gang)

 

Anonymous poster hash: 59c3f...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har bergans lilletind. Veldig fornøyd, og nåde hun på 3 år og hun på 1 år sitter veldig godt i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en bergans, mannen bærer veldig bra i den, men lille meg på 159 foretrekker fortsatt ergobabyen! Vår er også 13 kg :)

 

Anonymous poster hash: 97417...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hva er vitsen og ta med en så liten på fjellet? finn på noen annet så ungen kan gå i steden

 

Anonymous poster hash: b9768...a74

Oj...var det sofagrisen som sa noe? Vi har gått i fjellet siden barna var små. De går litt selv, sitter litt i meisen og går litt senere.

 

Legger du alle aktiviteter på vent til barna blir større? Flott med naturopplevelser fra barna er små og hvem har sagt at 2 åringen skal sitte i meisen hele turen?

 

 

 

Anonymous poster hash: fcecb...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...