Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et lite brudd i foten og fikk beskjed om å gå med sko med stiv såle i 4 uker. Fikk ikke gips e.l. Men eneste eksempelet legen kom med av sko var fjellsko. Ikke har jeg fjellsko og ikke har jeg spesielt lyst til å kjøpe nye for å gå med nå som det er sommer. Er det noen som kan gi meg eksempel på andre sko som har stiv såle. Har feks Birkenstock sandaler og et par terrengjoggesko, kan noen av de brukes? Og må man gå med sko inne eller er det greit å gå uten? 

Fortsetter under...

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Har ikke peiling på sandaler med stiv såle. Men, bruk skoene inne og. Jeg brakk stortåa i fjor, og gikk med mine fjellsko overalt. Fremdeles går jeg med sko inne, nå går det i sandaler. Den har ikke spes stiv såle, men jeg får litt støtte for tåa. Lykke til i jakten :)

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Forresten, poenget med stiv såle er at du ikke skal bøye foten. Hvis sålen på de skoene du har lett kan bøyes, vil jeg tro at det ikke har noe for seg å bruke de.

Skrevet

Takk for svar. Problemet er også at jeg er helt blå og øm på oversiden av foten, så det er ikke spesielt behagelig med sko på. Sålen på birkenstock skandalene virker ganske stiv, men usikker på om den er stiv nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...