Gå til innhold

Er det så innmari vanskelig å selge barnevogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo fordi de lettmøblerte mener at det hjelper på møbleringen om alt til ungen deres er butikknytt.

Skrevet

Det er jo fordi de lettmøblerte mener at det hjelper på møbleringen om alt til ungen deres er butikknytt.

Og du måtte bare komme med et svar med navnekalling og utdriting av andre. Gratulerer, enda en dag med mening!

Anonymous poster hash: 4a40a...0ac

Skrevet

Ikke opplevd at det har vært vanskelig å selge vogner. Solgte en Brio Happy som var ett år gammel for 3500,- og en Emmaljunga Scooter som var 5 år gammel og godt brukt for 1000,-. Fikk sjokk når folk bød opp til 1000,- for den, men den var lysrosa sjakkmønstret og ikke i salg lenger

Anonymous poster hash: 93fd3...302
Skrevet

Jeg handler nesten bare brukt, både for lommeboken sin skyld, og fordi barna vokser så fort ut av ting at det rekker jo såvidt bli slitt.

Er ofte på finn for å se på vogner, og jeg er nok ikke den eneste heller. Jeg har kontaktet flere som jeg kunne tenke meg, men som ikke er i min umiddelbare nærhet. Opplever at få er villige til å sende vogner med posten. Om du er villig til å sende, så går kanskje vogna di litt raskere :)

Jeg har forøvrig kjøpt en eldre enn 5 år gammel vogn (jeg liker disse retro vognene mye bedre enn disse nye) og betalte 1200 kroner for den. Men så ser den også så og si ny ut, bortsett fra selve dekkene som jo avslører at den er trillet ute.

Hadde nok ikke hatt store problemer med å betale 1000 for emmaljunga, om det var en slik vogn jeg ville ha, og den var fint brukt.

Anonymous poster hash: 4c3fd...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...