Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Eller har jeg misforstått prisene veldig? Nesten 2000 kr for to dager i parken for to barn og to voksne? Og så må man sikkert betale ekstra for forestillinger? Anonymous poster hash: cf8df...5d6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Dyreparken er oppskrytt. Ikke verd pengene. Anonymous poster hash: cb827...468
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Det stemmer! Bestilte billetter online igår... Dyyyyyyyyyrt! Anonymous poster hash: 1ebbc...7d8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Jo, det koster flesk. Men ungene elsker det, så vi er der en gang i året. Vi tar det utenom sesong da, på våren eller høsten, aldri i juli. Anonymous poster hash: 8505b...555
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Det er fryktelig dyrt, spesielt i høysesong. Det meste koster ekstra ja, og maten er også kjempedyr. Vi skal dit en dag, 2 voksne og ett barn og betaler vel rundt 1500 kr. Anonymous poster hash: f7794...ad1
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Dyreparken er fantastisk. Men prisene er ikke noe sykere der enn andre steder. Anonymous poster hash: 35fd6...635
Willy W Skrevet 27. juni 2015 #7 Skrevet 27. juni 2015 Jeg ser der på en annen måte. Det koster å drive dyrepark og dyrene i Dyreparken har det faktisk ganske bra i forhold til mange andre dyreparker. Ville dere hatt billigere billetter hadde de ikke kunnet tilby dyrene det like godt
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #8 Skrevet 27. juni 2015 Maten er dyr. Men inngangsbilletten er ikke dyr. Det koster flesk at dyrene skal ha det så godt som mulig I en dyrepark. Jeg har vært I mange dyreparker og sett elendige forhold. Men billige billetter da Anonymous poster hash: 42593...955
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #9 Skrevet 27. juni 2015 Hadde heller tatt meg en tur til København zoo 😇 Anonymous poster hash: bbd01...60b
soleia Skrevet 27. juni 2015 #10 Skrevet 27. juni 2015 Det er dyrt, men dyreparken er fin Les dykk gjerne opp på Egner på førehand, dersom ungane ikkje kjenner til Kardemommeby og Hakkebakkeskogen frå før.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #11 Skrevet 27. juni 2015 Du kan jo fint ta med niste og drikke i en sekk. Vi er ofte i parken (har årskort) og bruker kun penger på hver sin is. Alt i parken er gratis. Det er ulike show på ulike steder i parken hele dagen, i sabeltanns verden, kardemomme by, Hakkebakkeskogen, diverse matinger +++ alt er gratis. Skal du på Sabeltann-showet så koster det jo, men det er etter stengetid i parken. Anonymous poster hash: 5138e...a53
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #12 Skrevet 27. juni 2015 Jeg likte ikke dyreparken. For stort, for travelt og absurd mange folk. Likevel, synes ikke det var dyrere enn mange andre steder. Vi hadde med mat. Anonymous poster hash: 645fc...0e7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #13 Skrevet 27. juni 2015 Syns ikke det er dyrt om man unngår å spise der. Joda, er man mange så koster det jo litt, men det er jo ikke sånn at man trasker gjennom parken på en times tid. Der er jo masse å oppleve der! Anonymous poster hash: a6383...f2c
Suppehue Skrevet 27. juni 2015 #14 Skrevet 27. juni 2015 Hadde heller tatt meg en tur til København zoo 😇 Anonymous poster hash: bbd01...60b Ja for det blir jo veldig mye billigere...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #15 Skrevet 27. juni 2015 Jeg syns ikke prisene er syke, selv om jeg ikke har det veldig bra økonomisk. Det er en stor park med mye forskjellig for liten og for stor. Jeg har to barn som liker det meste i parken der, som liker å rusle rundt og titte på alt og ingenting. Min mann har to barn som strener avsted til de få tingene de har lyst til og resten av tiden maser de om å dra hjem for et er så kjedelig å bli med på hva vi andre vil. Så parken oppleves forskjellig fra barn til barn. Vi har bodd i kardemommeby to ganger. En gang med bare mine, det var kjempe hyggelig for vi rusler rundt i parken etterr stenge tid. Fikk mange møter med dyr vi ikke orket å stå i kø for på dagen og de som var langt unna. Vi ruslet i timesvis uten mål og mening, men hadde det utrolig hyggelig. Andre gang var min manns unger med, de ville bare være i huset og det var igrunn veldig kjekt. For når de ble lei av parken etter kort tid kunne de sette seg i huset og gjøre sine ting mens vi andre kunne gjøre det vi ville, Vi har ikke leid i høysesong da dette blir for dyrt, men i de andre sesongene blir det like dyrt/billig som om vi hadde bodd på hotell. Men det beste er at vi kan gå i parken etter stengetid. Så vi ahr prioritert de tingene som stenger når parken stenger på dagen og de andre dyrene etterpå. Veldig greit å slippe å løpe fra sted til sted for å rekke ting. Anonymous poster hash: 96b63...728
Direkte Skrevet 27. juni 2015 #16 Skrevet 27. juni 2015 Vel, du kan jo bruke litt tid på å tenke gjennom hva prisen skal dekke... Feks ansattekostnader (og du unner vel andre enn lønn de kan leve av?), mat, stell og veterinær til dyrene, vedlikehold av fasiliteter, renhold, administrasjon... Og kanskje litt oppgradering innimellom ,utarbeidelse av nye konsepter, bygging og godkjenning av dem... Ser for meg du hadde blitt snurt hvis du kom tilbake noen år på rad og ingenting var gjort! Eller er du for gjerrig til å betale det ting faktisk koster?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #17 Skrevet 27. juni 2015 Hadde heller tatt meg en tur til København zoo 😇 Anonymous poster hash: bbd01...60b Ja for det blir jo veldig mye billigere... Har ikke vert noen av stedene, men hun mener vel at i København får man mer for pengene? Anonymous poster hash: 850fb...b3a
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #18 Skrevet 28. juni 2015 Vi reiste fra Oslo til København (båt) med en ekstra overnatting og tur innom både Tivoli og Zoo. 2500,- for alt (2 voksne og 2 barn). Dyreparken blir jo en vits i forhold! Anonymous poster hash: 83cee...b2d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #19 Skrevet 28. juni 2015 Vi reiste fra Oslo til København (båt) med en ekstra overnatting og tur innom både Tivoli og Zoo. 2500,- for alt (2 voksne og 2 barn). Dyreparken blir jo en vits i forhold! Anonymous poster hash: 83cee...b2d Utenom sesong da regner jeg med? Anonymous poster hash: e04b4...93c
I scream for icecream! Skrevet 28. juni 2015 #20 Skrevet 28. juni 2015 Det er mange som mener det samme, men jeg er overhodet ikke enig. Vi drar dit hver sommer, og joda, det er mye penger, men man får jo voldsomt mye igjen for pengene da. Man får se mange typer dyr som har det fint og får godt stell. Det er show, opptredner osv. som er gratis over hele parken. Det er karuseller, båtturer og andre attraksjoner og ikke minst Abrahavn, Kardemommeby, Kutoppen og nye Hakkebakkeskogen som jeg hvertfall synes er utrolig gjennomført og godt laget. I tillegg har Dyreparken gratis babymat og eget babyhus. Jeg synes det er verdt det det koster!
Plutselig_gravid Skrevet 28. juni 2015 #21 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har aldri vært i dyreparken, men det virker som man får en god del for pengene. Mat og drikke er alltid dyrt i parker så det er lurt å pakke med niste :-) Akvariet i bergen derimot... Vi er 2 voksne og 4 barn. 2 dager på akvariet hadde kostet oss godt over 2000 kr. For oss er det billigere å ta båten til Danmark, overnatte på hotell og gå på akvariet der.
skjotta Skrevet 28. juni 2015 #22 Skrevet 28. juni 2015 Selve parken synes jeg ikke er så dyr, men jeg holdt på å steile av prisene på overnatting i abrahavn. Betaler heller dyrt for at dyrene skal ha det godt enn for at en gjeng med halvårlige skuespillere skal ta seg overbetalt.
Miljøterrorpeuten Skrevet 28. juni 2015 #23 Skrevet 28. juni 2015 Alt slikt er dyrt etter min mening. Var på tusenfryd her om dagen og det ble 1000 kr i inngang for 2 voksne og et barn... med mat, drikke, reise og litt is og godis kom fort dagen på 2000 kr.
Direkte Skrevet 28. juni 2015 #24 Skrevet 28. juni 2015 Dere synes 200-300 kr per person per dag er dyrt?! Når dette er parker som er avhengige av en kort sesong for å tjene penger til resten av året? Med alt av kostnader som skal dekkes?! Hva synes dere egentlig hadde vært en fornuftig pris...? Og nå mener jeg fornuftig som i noe de faktisk kan leve av, og ikke fornuftig i følge deres egoistiske og gjerrige standarder... En dags betaling for dere utgjør knapt en times lønn for en ansatt (hvis vi regner brutto lønn + feriepenger + arbeidsgiveravgift og andre kostnader arbeidsgiver har med ansatte), og dere synes fremdeles det er dyrt?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #25 Skrevet 28. juni 2015 Selve parken synes jeg ikke er så dyr, men jeg holdt på å steile av prisene på overnatting i abrahavn. Betaler heller dyrt for at dyrene skal ha det godt enn for at en gjeng med halvårlige skuespillere skal ta seg overbetalt. Du tror virkelig ikke at det er skuespillerene som hverken setter prisen eller som får overskuddet? Anonymous poster hash: d0161...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå