Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Har skjedd to ganger før, en gang før jeg var seksuelt aktiv, og en gang etter. Nå har jeg fått det igjen. Det et alltid bare en som dukker opp når det skjer, men den klumpen gjør vondt. De to andre gangene var det på de indre kjønnsleppene, men nå rett innforbi skjedeopningen. Klumpen ligger ikke utenpå huden, men innforbi, akkurat som en hvit/gjennomsiktig rund gelé klump som skimter gjennom "huden" (om det nå kalles hud innforbi der). Kan ikke være kjønnsvorte da de ligger utenpå, og jeg ikke var seksuelt aktiv første gang en dukket opp. Stakk hull på en en gang, men det tørr jeg ikke nå. Noen som har vært borti lignende? Finner ingenting på nett. Anonymous poster hash: 31bd4...981
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har hatt en vond kul på ytre kjønnsleppe. Var til slutt vondt vare jeg bevegde meg. Turte ikke gå til legen. Klemte hull på den. Selv om det ikke var noen "utgang" slik som på kviser. Det var umenneskelig vondt å klemme. Og når den endelig sprakk fikk jeg gugge nedover hele låret. Heldigvis bare hatt det en gang! Anonymous poster hash: abb2f...b81
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Det er talgkjertel. Er den veldig vond og stor, kan du be legen stikke hull på den. Jeg hadde en slik stor en mens jeg gikk gravid just, og legen sa jeg skulle si ifra på føden da jeg fødte om at de skulle ta hull på den. Jeg glemte å si det, men jeg fikk beskjed om at den var blitt "poppet" av jordmor, da hun hadde sett den selv (lå rett innenfor åpning i vagina). Ellers får jeg slike intenst vonde og store i arret etter første fødsel, og disse popper jeg selv med en brent nål. Kjempevondt, men går fort over! Absolutt verdt det. Jeg må av og til klemme litt på den noen dager i forveien, så den blir hardere. Det gjør det enklere å få hull på den, synes jeg. Anonymous poster hash: e0aab...cf4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har fått flere å flere.. Irriterer, for de er vonde! Men har mistet kvisene i ansiktet, måtte vel poppe opp en annen plass Anonymous poster hash: 7a124...887
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Ja dette ligner ikke på kviser, for det er ikke noe tupp.Det er bare en klump inni huden liksom. Var sånn det var da jeg stakk hull første gang også. Da er det nok "bare" en betent talgkjertel da. Vondt, men godt det ikke er noe mer mystisk HI Anonymous poster hash: 31bd4...981
Mamma_til_2 Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Husker ikke hva det heter men vet jeg Googlet dette fenomenet en gang ( klumper i underlivet el no sånt) Om du barberer deg så kan det være en betent hårsekk eller ett inngrodd hår, ta og Google det ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå