Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 hvis ikke, hva heter det da? Takk for hjelpen Anonymous poster hash: 9f207...166
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Både på norsk og dansk heter det karbonadedeig i ett ord Kjøttdeig heter hakket kød, men jeg er ganske sikker på at karbonadedeig heter det samme. Anonymous poster hash: 2aadf...4a0
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Hakket oksekød.. Prosenten forteller om det er karbonadedeig eller kjøttdeig. Anonymous poster hash: 5b609...63f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Takk, så da jeg hadde sendt at jeg hadde skrevet karbonadedeig feil Anonymous poster hash: 9f207...166
sologsommer Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 På typiske turiststeder, kalder de det for karbonadedeig, men det findes egentlig ikke på dansk. Dvs. Køber du karbonadedeig heroppe er der max 5-6 % fedt i! men der er ingen regel for det i DK, siden det ikke "findes" Du skal, som en over nævner, se på fedtprocenten. Det hedder oksefars og så vælger du den fedtprocent du vil ha :) God tur. Spørg endelig hvis der er mere du lurer på
*Miss Marple* Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 På typiske turiststeder, kalder de det for karbonadedeig, men det findes egentlig ikke på dansk. Dvs. Køber du karbonadedeig heroppe er der max 5-6 % fedt i! men der er ingen regel for det i DK, siden det ikke "findes" Du skal, som en over nævner, se på fedtprocenten. Det hedder oksefars og så vælger du den fedtprocent du vil ha :) God tur. Spørg endelig hvis der er mere du lurer på En liten digresjon, men jeg må bare si at jeg blir så glad over å se profilbildet og nicket ditt. Og så skriver du så pent på dansk og svarer alltid fint og høflig Jeg innbiller meg at du er en typisk danske 😊 blid og hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 På typiske turiststeder, kalder de det for karbonadedeig, men det findes egentlig ikke på dansk. Dvs. Køber du karbonadedeig heroppe er der max 5-6 % fedt i! men der er ingen regel for det i DK, siden det ikke "findes" Du skal, som en over nævner, se på fedtprocenten. Det hedder oksefars og så vælger du den fedtprocent du vil ha :) God tur. Spørg endelig hvis der er mere du lurer på En liten digresjon, men jeg må bare si at jeg blir så glad over å se profilbildet og nicket ditt. Og så skriver du så pent på dansk og svarer alltid fint og høflig Jeg innbiller meg at du er en typisk danske 😊 blid og hyggelig. Enig! 👍 Ah jeg savner Danmark, og det er simpelthen så dejligt at høre dansk igen. Selv om du nu kun skriver, så kan jeg lige høre det for mig. Anonymous poster hash: d41df...cc0
Luksusdyret Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 På typiske turiststeder, kalder de det for karbonadedeig, men det findes egentlig ikke på dansk. Dvs. Køber du karbonadedeig heroppe er der max 5-6 % fedt i! men der er ingen regel for det i DK, siden det ikke "findes" Du skal, som en over nævner, se på fedtprocenten. Det hedder oksefars og så vælger du den fedtprocent du vil ha :) God tur. Spørg endelig hvis der er mere du lurer på En liten digresjon, men jeg må bare si at jeg blir så glad over å se profilbildet og nicket ditt. Og så skriver du så pent på dansk og svarer alltid fint og høflig Jeg innbiller meg at du er en typisk danske blid og hyggelig. Enig med Mrs Marple her
Gjest Antarctica Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 På typiske turiststeder, kalder de det for karbonadedeig, men det findes egentlig ikke på dansk. Dvs. Køber du karbonadedeig heroppe er der max 5-6 % fedt i! men der er ingen regel for det i DK, siden det ikke "findes" Du skal, som en over nævner, se på fedtprocenten. Det hedder oksefars og så vælger du den fedtprocent du vil ha :) God tur. Spørg endelig hvis der er mere du lurer på En liten digresjon, men jeg må bare si at jeg blir så glad over å se profilbildet og nicket ditt. Og så skriver du så pent på dansk og svarer alltid fint og høfligJeg innbiller meg at du er en typisk danske blid og hyggelig. Enig! Ah jeg savner Danmark, og det er simpelthen så dejligt at høre dansk igen. Selv om du nu kun skriver, så kan jeg lige høre det for mig. Anonymous poster hash: d41df...cc0 Samme her - reiser på onsdag og gleder meg til min svigerfamilies bløde konsonanter...
sologsommer Skrevet 29. juni 2015 #10 Skrevet 29. juni 2015 På typiske turiststeder, kalder de det for karbonadedeig, men det findes egentlig ikke på dansk. Dvs. Køber du karbonadedeig heroppe er der max 5-6 % fedt i! men der er ingen regel for det i DK, siden det ikke "findes" Du skal, som en over nævner, se på fedtprocenten. Det hedder oksefars og så vælger du den fedtprocent du vil ha :) God tur. Spørg endelig hvis der er mere du lurer på En liten digresjon, men jeg må bare si at jeg blir så glad over å se profilbildet og nicket ditt. Og så skriver du så pent på dansk og svarer alltid fint og høflig Jeg innbiller meg at du er en typisk danske blid og hyggelig. Tusind tak!! Det satte jeg stor pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå