Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #51 Skrevet 1. november 2015 Brothers in arms av Dire Straits. Eneste jeg er sikker på at vil ha. Anonymous poster hash: a2980...e87
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. november 2015 #52 Skrevet 1. november 2015 NÅR jeg dør, og mine etterlatte skal arrangere min bisettelse, så tror jeg de skal få velge hvilken musikk som skal brukes. "Dersom du hadde dødd" Hva slags språkbruk er egentlig det? Og en ting vet jeg; det er mangt som er usikkert og uforutsigbart i livet. Men dør, det gjør jeg, en eller annen gang. Der er det ikke mye snakk om hvis, det er snakk om når.
Mrs. Kaizer Skrevet 1. november 2015 #53 Skrevet 1. november 2015 Dersom du dør, faktisk... Må dessverre skuffe deg hi, det eneste sikre i livet er at en dag så dør man, enten man vil eller ikke. Jeg er såpass glad i livet at sanger til min egen begravelse har jeg ikke begynt å tenke på ennå.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #54 Skrevet 1. november 2015 Somebody to love- Queen Firestone- kygo Anonymous poster hash: 94efe...170
Anonym bruker Skrevet 1. november 2015 #55 Skrevet 1. november 2015 Denne her av min landsmann Ásgeir Trausti <3 Anonymous poster hash: c7ff8...0f9
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #56 Skrevet 19. november 2015 Så nettopp på Godmorgen Norge, og der var en av mine favorittsanger. Walking in the air. Den er så nydelig at jeg gråter hver gangjeg hører den! Og så ville jeg hatt "Hvem kan segla forutan vind." Anonymous poster hash: dd010...405
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #57 Skrevet 19. november 2015 Bare jeg som synes det å sitte og tenke på sanger til sin egen begravelse er i overkant narsissistisk? Anonymous poster hash: f17af...288 Vel, sånn er virkeligheten min. Jeg har en alvorlig kreftdiagnose, og har bare noen år igjen å leve. Det blir til at jeg tenker på sånt. Syns ikke det er det spor narsissistisk, jeg. Kanskje HI er i samme situasjon som meg, og ønsker noen forslag til begravelsen sin..? Anonymous poster hash: c75b5...3b6
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #58 Skrevet 19. november 2015 Den triste sannheten er at vi ikke styrrer vår egen begravelse. Her i livet kan vi testamentere og kontrollerer hvem som får hva av materielle verdier innenfor arvereglene, men ikke hva som skjer med oss etter vår død. Vi kan snakke med pårørende og håpe de respekterer våre ønsker, men vi risikerer alikavel å gå i jorda for å råtne med organer noen andre kunne brukt. Hvis vår nærmeste pårørende er i mot organdonasjon. Anonymous poster hash: 3a0f1...b47
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #59 Skrevet 19. november 2015 det er såå mange finer sanger å velge imellom. og plutselig så hører man en sang man vil bruke men ikke husker da d gjelder. men en sang jeg elsker er: Slepping Sun- Nightwish. også Liten fugl- vamp. Og helt sikkert en sang el to fra Hellbillies. Anonymous poster hash: 1684f...d36
Østerdølen Skrevet 19. november 2015 #60 Skrevet 19. november 2015 Synes det er flott at man tar seg tid til å tenke over døden,jeg!For det er det eneste sikre i livet.Blir man født,så skal man dø!Døden er blitt noe bortgjemt og skummelt,og det er ikke riktig,etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2015 #61 Skrevet 19. november 2015 Dream a little dream of me - Mama Cass Anonymous poster hash: 4b2bb...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå