Gå til innhold

Nedtelling til testing/IKM og resultater

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med!! IKM om 2 eller 3 dager. Negativ rfsu i natt 😐

1.pp etter uttak av kobberspiral.

Tester i morgen tidlig 😛

Symptomer: Murring i eggstokker.

Til vanlig før IKM bruker jeg å ha kviser og utflod pluss dårlig humør. Denne dpo har jeg ingenting av dette 😯😉

Annonse

am0r: Lykke til :)

Jeg har IKM i dag, men har ikke sett snurten av tr til nå. :) Testa negativt på fredag med a1-test, men har fortsatt håp :)
Bestilte noen billig-tester før helga, så da blir det testing på nytt i morgen (forhåpentligvis), om tr fortsatt ikke har meldt sin ankomst :)

Flere som skal teste i disse dager?

Lykke til alle sammen ;)

Hei :-) jeg har ikm fredag 10 juli, om syklusen denne mnd også er på 35 dager.. Jeg fikk eggløsningssmerter allerede en uke før den skulle vært der..vet ikke om den kom før, eller om det bare var smerter Før eggløsning. Har så lyst til å teste allerede nå, men det er vel ikke mulig og få så raskt svar? Ifølge min telling på 35 dager skulle eggløsningen vært 25 juni.. Håper på svar :) og lykke til alle sammen :-)

Hei Mia2010<3 :) Hvis du muligens hadde eggløsning en uke før, så er det vel ikke så lenge til du kan prøve å teste, kanskje? Prøv om noen dager, om du klarer å vente ;)

Hold oss oppdatert. Er så spennende å høre hvordan det går med alle :)

Lykke til :)

Hei :-) jeg har ikm fredag 10 juli, om syklusen denne mnd også er på 35 dager.. Jeg fikk eggløsningssmerter allerede en uke før den skulle vært der..vet ikke om den kom før, eller om det bare var smerter Før eggløsning. Har så lyst til å teste allerede nå, men det er vel ikke mulig og få så raskt svar? Ifølge min telling på 35 dager skulle eggløsningen vært 25 juni.. Håper på svar :) og lykke til alle sammen :-)

Jeg har også IKM 10.juli:)

Annonse

Hei dere :)

Jeg er helt ny her. Jeg er 28 år gammel, mannen min og jeg har prøvd i litt over ett år nå. 

Jeg har IKM fredag 3.juli, har ikke testet ennå. Alle de andre negative testene har gjort at jeg venter til mensen er ganske forsinket, 

men i det siste har jeg ikke gått så mye over tiden, så det er en stund siden jeg testet. 

Dersom jeg jeg får mensen fredag, skal jeg begynne på femar 2,5mg 3. syklusdag. 

Symptomer i dag; helt hinsides ømme pupper (men det har jeg hatt mange ganger tidligere rett før mensen, så tar den med en klype salt. Jeg er også øm i magen, men det har jeg OGSÅ vært mange ganger før når det nærmer seg mensen. 

Det som er forandring denne ganger er at jeg IKKE har brunt utflod. Jeg pleier nemlig å ha brunt utflod i en drøy uke før mensen kommer. Det er igrunn helt tørt (beklager detaljer). 

Jeg er spent, men prøver å ikke stresse over dette. Lykke til alle dere andre som prøver! :)

Oi så spennende liann! Og velkommen hit ☺ Er jo et veldig godt tegn at du ikke spotter før tr hvis du normalt gjør det. Tenker fravær av sympy man ellers har før tr er et godt tegn!! ☺ Lykke til!

Takk :) Jeg tenker også at det er positivt. Vi får se hva som skjer de neste dagene nå. Det er også første forsøk etter en runde akupunktur for nettopp dette, så da kan jo være noe på gang :) 

Hei!

Jeg er kanskje litt tidlig ute, men jeg har EL ca sånn akkurat nå føles det ut som :)  Med 14 dagers lutealfase betyr vel det IKM 14. juli, men jeg har som regel bare lutealfase på 12 dager, så 12. juli :)  Kommer nok til å begynne testing allerede 9. juli, da jeg skal i utdrikningslag den helgen og da hadde det vært veldig fint å vite om jeg var gravid før  :danse:

Hei :) her venter vi i spenning! El var mest sannsynlig nå i helgen, hadde el smerter og slimete utflod (sorry for detaljer). Nå er det ingen form for utflod og smertene er borte. I går kveld kjente jeg masse stikking i livmor, men nå kjenner jeg nesten ingenting. Ikm er forventet å komme rundt 14 juli, så tør ikke teste før da. Det er så lenge til! Er så spente <3

Anonymous poster hash: 5d166...5a8

Hei :) her venter vi i spenning! El var mest sannsynlig nå i helgen, hadde el smerter og slimete utflod (sorry for detaljer). Nå er det ingen form for utflod og smertene er borte. I går kveld kjente jeg masse stikking i livmor, men nå kjenner jeg nesten ingenting. Ikm er forventet å komme rundt 14 juli, så tør ikke teste før da. Det er så lenge til! Er så spente <3

Anonymous poster hash: 5d166...5a8

Vet ikke hvorfor den ble anonym :P skriver på telefonen så er sikkert derfor :P

Når begynner dere å teste? venter dere helt til IKM?

Nå har jeg gått på så mange smeller at jeg tør ikke teste før ikm :P Jeg kommer sikkert til å være dum å gjøre det denne gangen og :P Det er jo så vanskelig!!

Det er suuupervanskelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...