Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om navnet Eira? Jeg har det på navnelisten min, men er det litt hardt? Hva assosierer du med Eira?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er et fantastisk navn men har desverre en venninne som har kalt datteren sin det. *sukk* Syntes det er nydelig!

Anonymous poster hash: de350...28f
Skrevet

Jeg synes det er et fantastisk navn!

Anonymous poster hash: 0f3e2...682

Skrevet

Jeg elsker det navnet. Synes ikke det er hardt i det hele tatt.

Skrevet

Bittelitt hardt, kanskje, men så liker jeg veldig myke jentenavn, da. Har generelt ikke helt sansen for norrøne navn, men synes likevel Eira er ganske fint.

Et navn jeg synes er fint, som kanskje likner litt, er Eirill.

Anonymous poster hash: afc3c...fc0
Skrevet

Ikke stygt men litt hardt i mine ører.

Jeg ville likevel ikke reagere negativt om noen fortalte meg at datteren deres heter Eira.

Velg det navnet dere liker best. :)

Skrevet

Nydelig! Elsker navnet. Synes ikke det er hardt selv om jeg liker mest myke navn. Står høyt på navnelisten min. Må bare jobbe litt med mannen for å overbevise han ;)

Skrevet

Nydelig navn 😊

Anonymous poster hash: 90165...094

Skrevet

ikke noe jeg hadde valgt

Skrevet

Veldig delte meninger ser det ut til da :) det passer godt med storesøsters navn, men har endel andre å velge mellom..hmmmmmmm...skal ikke være særlig lett..

Skrevet

Veldig delte meninger ser det ut til da :) det passer godt med storesøsters navn, men har endel andre å velge mellom..hmmmmmmm...skal ikke være særlig lett..

Jeg synes Eira er nydelig! Jenta vår heter det☺

Kan jeg spørre hva jenta deres heter? For vi er på utkikk etter navn til babyen i magen☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...