Graciegirl Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Hei. Som overskriften sier planlegger vi storbyferie i Europa i høst. Er det noen som har noen tips til en/flere by/byer som passer for barn og voksne? Vi er åpne for det meste, men ikke et sted som "bare" er sol og sand. Oppegående dyrehager, museer og akvarium er veldig kjekt Tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Roma, fantastisk mye å se som også barn synes er spennende. Anonymous poster hash: 86287...112
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Mine 3 på topp: London Paris Barcelona Roma er fantastisk, men ville ventet til barnet ble litt større! Storbyferie er fantastisk, og utrolig spennende å se gjennom barns øyne! Anonymous poster hash: d99df...0e7
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Berlin! Har vært der med 8-åring, og det er masse å finne på. Spennende historie med muren, som ihvertfall mine barn ble veldig opptatt av. Andre forslag: London Barcelona Roma Paris Regner med det er skolehøstferien. Vær obs på at det er ganske dyre flybilletter da. Har sjekket selv. Anonymous poster hash: e7a4f...8d8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 London, London og London! Jeg elsker Paris, og har både bodd der og vært der masse både med og uten barn, og byen er jo fantastisk. I fjor var vi i New York, og det var kjempegøy. Berlin er også bra. Roma - verdens vakreste, bra or barn, men kanskje best for voksne. Men ingen kan måle seg med London - det mener i hvert fall mine barn og jeg. Den byen blir man aldri ferdig med, og det er bare så utrolig mye morsomt og spennende å gjøre der, for barn og ungdommer i alle aldre. Museer, parker, butikker, bussene, drosjene, musikaler, båtturer, Harry Potter Studios osv osv osv. Der har vi vært mange ganger etter hvert, og barna vil faktis dit igjen neste gang også, selv etter at vi var i New York beholder London plassen som barnas favoritt.. Anonymous poster hash: 794cf...f9b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Barcelona! Masse spennende for barna å se på la rambla, og viss det er tidlig i oktober er det fortsatt muligheter for litt sol og bad 👍🏻 Anonymous poster hash: 3deaa...3df
bøllefrøet_mitt Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 London og Barcelona. Supre byer å ta med barn til 😊
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Berlin, begge barna skulle flytte dit da vi var der. Ellers er Paris fint og, og bare en liten togtur unna sentrum ligger Disneyland, veldig gøy for både store og små. Anonymous poster hash: 8e442...bba
Graciegirl Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #10 Skrevet 26. juni 2015 Tusen takk, alle sammen! Setter stor pris på innspillene deres. På hjemmebane holder vi en knapp på London og Barcelona. Artig å se at disse går igjen blant tipsene. Kanskje ikke så overraskende? Barcelona har ingen av oss hvert. Skal kikke litt på Berlin også. Da lager jeg en ny post med barnevennlig hotell London og Barcelona.
Mia_73 Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Berlin! Fantastisk by og dyreparken er veldig bra, har fantastisk akvarie i tillegg.
HeltAnonym Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 (endret) Ville nok valgt London for en 2.klassing.. Mye å velge i og du har ofte fin varme på sommeren, parkene er fine å slappe av i og leke ellers har du jo alt av dyrehager, akvarium, lekebutikker, musikaler osv Roma er fantastisk, men mer for voksne vil jeg si Så nå at det var i oktober... Vet ikke hvordan varme det er der da:p om dere er ute etter sol og varme er kanskje Barcelona noe.. Endret 26. juni 2015 av HeltAnonym
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #13 Skrevet 26. juni 2015 Berlin Istanbul Edinburgh Paris Marrakech (ikke Europa, men ikke så lang flytur) Anonymous poster hash: 3a74a...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå