Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Vi diskuterer litt her. Selv mener jeg at vi kanskje kan kjøpe en blomst eller noe, men mannen synes ikke. Han har gått i barnehagen i to år. Hva mener dere - er dette vanlig? Anonymous poster hash: 38c74...d44
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Vil etter å ha jobbet i bhg i 15 år vil jeg si at å ikke gi er like vanlig som å gi, et kort m hilsen og takk for pass og omsorg om man er fornøyd er koselig synes jeg. Når vår eldste byttet barnehage i 2013 etter et år kjøpte vi en bok med hilsen i til barna og en gavepose med Pukka te og sjokolade til de ansatte. Nå går begge i den nye bhgen men i år skal ingen bytte avd så kjøper ingen gaver i år. Anonymous poster hash: 0ae76...f95
piranha Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Det spørs jo også litt om dere har vært fornøyd eller ikke. Yngste her skal bytte barnehage nå siste året før han begynner på skolen, men det er litt ufrivillig på grunn av samlivsbrudd og flytting. Jeg har vært superfornøyd med barnehagen og synes det er forferdelig i trist at han slutter der. Har derfor kjøpt epletre og ekstra gave ved siden av, siden jeg setter så utrolig pris på jobben de har gjort.
Lovemelikeyoudo Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Som hun over sier er det like vanlig å gi som å ikke gi. Konfekt tilpauserommet er koselig
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Da mine barn skulle bytte barnehage kjöpte vi en kurv som vi fyllte med sjokolade, kjeks, kaffe og te for personalen. Og et koselig kort også da. Anonymous poster hash: a6415...f33
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Takk for svar :-)!<br /><br />HI Anonymous poster hash: 6e9cc...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå