Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #26 Skrevet 26. juni 2015 Jeg synes ikke det er en selvfølge at mannen spanderer, men jeg synes faktisk det er en selvfølge at den som inviterer på middag spanderer med mindre annet er spesifisert ved invitasjonen. Anonymous poster hash: ce5ff...72c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #27 Skrevet 26. juni 2015 Jeg hadde nok forventet at han betalte. Kanskje jeg er gammeldags, men i mitt hode er det slik Anonymous poster hash: 86d9d...273
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #28 Skrevet 26. juni 2015 Jeg betaler alltid min del på date. Vil ikke føle at jeg har snyltet på noen. Som oftest dumper jeg mannen, så da blir det bare kleint om han skulle ha betalt alt av drinker og mat Anonymous poster hash: 1ce96...50d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #29 Skrevet 26. juni 2015 Kan jo hende at han hadde tenkt å spandere men ombestemte seg når du sa at du ville betale din del. Hvorfor gidde å krangle på det? Kan hende han nå tenker at du er litt feminist og at han ikke vil fornærme deg med å insistere på å betale. Dette har du lagt opp til selv. Menn er jo ikke synske. Anonymous poster hash: b6930...e67
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #30 Skrevet 26. juni 2015 Jeg hadde et første møte med en mann i går. Vi skulle ta inn på hotell for å ha sex. Jeg spurte, av ren høflighet, om jeg skulle betale halvparten av hotellrommet. Han sa nei, det tar han. Enig med deg, HI. Hadde han bedt meg betale halve rommet hadde det også vært en dealbreaker for meg... Anonymous poster hash: f0158...581
<3Barn&Engler<3 Skrevet 26. juni 2015 #31 Skrevet 26. juni 2015 Når du tilbyr å betale din del, så bør du ikke bli overrasket av at han sier ja til det Altså, om du blir invitert ut, og etter middagen hadde han sakt "du betaler ditt eget, sant?" så hadde jeg forstått at du ble overrasket. Men her tilbød du det selv. På første daten til meg og samboeren, så hadde vi det hjemme hos meg, jeg inviterte han, jeg ordnet med middagen, desert og drikke, han kom med ekstra drikke og noe godt til filmen vi skulle se senere på kvelden, jeg ble overrasket da, siden det var jeg som inviterte han. Pr i dag er vi ute å spiser noen få ganger i året, den som inviterer, betaler, om vi begge finner ut at vi skal ut å spise, så går det fra fellespengene våre.
Fandens Oldemor Skrevet 26. juni 2015 #32 Skrevet 26. juni 2015 Jeg er mest nysgjerrig på hvordan du tenkte da du fant ut at du skulle begynne å ta opp økonomiske spørsmål på det tidspunktet? "Vil du spise med meg?" "Ja, jeg kan sikkert betale min egen mat!" Weird date.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå