Gå til innhold

Dere med småbarn..har dere teppe under sofabordet ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.

Har 4 barn og har alltid hatt teppe under salongbordet. Har et mørkt ullteppe som tåler en støyt.

"Klint det ned" er det ingen som har gjort, vi spiser ikke i stuen.

Anonymous poster hash: 15021...701

Nei. Og jeg har i hvert fall ikke under spisebordet.... Ser så mange som har det. Usj! Men kjenner også småbarnsforeldre med teppe under sofabordet, og de sier selv at det "kravler" i teppet.... 

Anonymous poster hash: 0a7f3...447

Ja. Et lyst ullteppe.

Bli jo ikke klint ned hvis man vil unngå det..trenger vel ikke la ungene spise der? Våre får ikke lov å spise hvis ikke sitter mef spisebordet.. problem sove!! ;-)

Anonymous poster hash: fbc3c...556

Annonse

Annonse

Ja, vi har både i TV-stua og den "vanlige" stua. Begge har vært spylt med hageslangen eller i dusjen etter div. uhell. Støvsuges ca en gang i uka. Men jeg føler vi har blitt immun mot skitt etter vi fikk to barn, så min standard er kanskje ikke så høy lenger.

Ja, har korthåret teppe fra ikea som er enkle å holde rene. Bytter ut ca en gang i året, da de er ganske rimelige. Har dette her nå, lett å støvsuge.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80256643/

Anonymous poster hash: 716d4...76e

Jøss, hva driver dere med i stua, da?! Det kan da ikke være sånn at man ikke kan ha tekstiler på gulvet fordi man har barn? Jeg skjønner hvis man har unger som til stadighet spyr ned teppet, men ellers skjønner jeg faktisk ikke hvordan det kan bli så møkkete. Hvorfor spiser man i stua hvis ungene griser?

Har under stuebordet og spisebordet. Jeg forstår ikke helt hva de skulle klint inn i stueteppet? Ei heller kjøkkenteppet, men mulig mine 4 barn er flinke ved bordet.. Har hatt teppe siden minstemann var 1,5 år.

Har aldri hatt sansen for at barna skal gå med kjeks osv som jeg ser mange gjør, vi spiser til måltidene og har tutkopp til de behersker glass. Aldri vært noe problem.

Renser de 2 ganger i året uansett samtidig som sofa og andre tepper renses.

Alle som kjøper nye, hvorfor renser dere de ikke samtidig som dere renser sofaer og stoler?

Anonymous poster hash: 0f252...732

Er det noe verre å ha teppe under stuebordet enn å ha en stoffsofa da? Laget en tråd om stoffsofa for noen uker siden, og problemet med rengjøring av den vs skinnsofa, og gjett om jeg fikk høre det! "Hææ, spiser dere i sofaen? Mine barn sitter rolig ved matbordet og spiser is, ikke i stua! Så uhygienisk og ekkel du er HI!"

Tyyyyypisk dib/bim å henge hovedinnlegger for et enkelt spørsmål. Så, til deg, HI: det er deilig med teppe under salongbordet. Lunt og godt. Kjøp et teppe du kan ta med ut og spyle med grønnsåpevann hvis du er redd for at det skal bli nedgriset. Det har forøvrig aldri vært noe problem her, selv om vi har tre barn og spiser lørdagsgodtet i sofaen.

Anonymous poster hash: 70094...854

Hææ? Her har vi et langhåret under stuebordet, vi har 3 barn fra 6mnd til 10 år. Har aldri hatt noe problemer. Skjønner egentlig ikke hva barna deres gjør på om dere ikke kan ha teppe på stue..

Anonymous poster hash: 86c30...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...