Grønn Sommerfugl Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Jeg er 8 uker gravid og har fått mer og mer murringer i magen og vondt i kosryggen, det stråler ned i lårene, det blir verre ved aktivitet. Er det noen som har erfaring med noe slikt ? Jeg har ikke vært hos legen enda, har time om halvannen uke. Dette er mitt 3 barn og 3 graviditet.
Gjest Me2u Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Er vanlig. Masse som skjer nå som livmoren vokser Ligamentsmerter er som du beskriver.
Grønn Sommerfugl Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2015 Ok, tusen takk er 7 år siden jeg var gravid sist, så ikke godt å huske alt
Gjest Me2u Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Ok, tusen takk er 7 år siden jeg var gravid sist, så ikke godt å huske alt Gratulerer
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Jeg hadde såååå vondt i andre svangerskap, type jeg trodde jeg skulle krepere. Jeg ble sengeliggende perioder på dagen, men smertene kom og gikk litt. Varte vel fra uke 5 til 9, eller noe rundt der. Følte det hjalp da livmoren tittet over skambeinet (kjente limoren rett over skambeinet rundt uke 8). Samme type smerter som du nevner. Ligger med en to uker gammel baby til brystet i dette øyeblikk Anonymous poster hash: d8118...858
Grøne Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Kiropraktoren hjelpte meg, var låsning. Har ikkje kjent noko på sju veker
Grønn Sommerfugl Skrevet 25. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2015 Tusen takk alle sammen det var veldig beroligende, man tenker jo det verste...
Krilor Skrevet 25. juni 2015 #8 Skrevet 25. juni 2015 Er det vanlig at gravidsymptomer kommer tidligere når man har vært gravid før? Er liksom allerede veldig gravid og just kommer over ikm. Oppblåst, vonde pupper, trett, uggen.... Er 4.graviditet ( 2 barn og 1 ma). Husker ikke fra tidligere.
Gjest Me2u Skrevet 25. juni 2015 #9 Skrevet 25. juni 2015 Er det vanlig at gravidsymptomer kommer tidligere når man har vært gravid før? Er liksom allerede veldig gravid og just kommer over ikm. Oppblåst, vonde pupper, trett, uggen.... Er 4.graviditet ( 2 barn og 1 ma). Husker ikke fra tidligere. Jeg fikk det med en gang og er førstegangsgravid. Men du får gjerne fortere mage, kjenner liv tidligere etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå