Gå til innhold

klar strek etter tidsfrist

Anbefalte innlegg

Nå kommer dere sikkert til å le av meg.. men jeg MÅ bare spørre.

Tok en rfsu test i går morgest 9 dpo.

Den ble negativ. Tok vare på den.

I dag da jeg skulle se på den før jeg kasta den (ja, jeg vet det er idiotisk) så ser jeg..rett ved plasten til testen at det er en klar strek, gulrosa strek. Jeg kunne ikke sett det i går da den gjemmer seg litt under selve under selve testen om dere forstår hva jeg mener.

Æh... blir gal.. sikkert falsk positiv/skyggestrek. Men jeg fikk ikke falsk positiv forrige mnd med rfsu, den var hvit lenge etter tidsfristen

Endret av Nelly82
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144222817-klar-strek-etter-tidsfrist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en ny i morgentidlig du :) kan være positiv, kan være negativ. Vet ingenting for sikkert før du tar en ny :)

Tips: clearblue digitaltest er de mest nøyaktige du kan få. Det står på pakningen at de er like sikker som de prøvene legekontor tar. Jeg fikk negativ på billigtest, men på en clearblue digitaltest med ukeindikator sto det gravid, 2-3 uker :) lykke til!

Anonymous poster hash: 8c3fb...332

Nei ta en! :) de viser tilogmed gravid 1-2 uker. De er som sagt like brae som de som på legekontor. Digitaltestene til clearblue er bedre enn vanlige tester. Så ville heller stolt på en digital enn vanlig strektest. Som sagt så viste vanlig test negativ til meg, mens en digital viste gravid med en gang. Tatt på samme morgenurin

Anonymous poster hash: 8c3fb...332

Annonse

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...