Gå til innhold

Noen med erfaring av hcg senkning etter abort?

Anbefalte innlegg

Jeg mistet i uke 12 og hadde da hcg på 20000. På 3 uker sank denne til 80. Det er 3 uker siden jeg tok blodprøve som var 80. I dag fikk jeg positiv test som ikke var morgen urin men 2 gangen jeg var på do. Til og med mannen så streken selv om den var svak. Testet for en uke siden og jeg så en svak svak strek men mannen så den ikke :( skulle ikke hcg vært ute av kroppen nå siden den var på 80 for 3 uker siden?

Fortsetter under...

Dette er nok umulig å svare på, siden det varierer. Jeg har fått negativ test 3 uker etter de 2 siste spontanabortene, der jeg var nesten 12 og nesten 16 uker på vei. Mens Elise90 har en annen erfaring. Jeg ville ha ringt legekontoret og spurt, samt best om å få ta ny HCG-måling. Om du vil vente litt med det, ville jeg ha tatt en ny test om et par dager, og sett om testen var sterkere da. Lykke til!

Jeg mistet i uke 12 og hadde da hcg på 20000. På 3 uker sank denne til 80. Det er 3 uker siden jeg tok blodprøve som var 80. I dag fikk jeg positiv test som ikke var morgen urin men 2 gangen jeg var på do. Til og med mannen så streken selv om den var svak. Testet for en uke siden og jeg så en svak svak strek men mannen så den ikke :( skulle ikke hcg vært ute av kroppen nå siden den var på 80 for 3 uker siden?

Hei! Du kan jo prøve å regne litt på det. Halveringstiden for hcg er vel to døgn? (Lurt å google det, usikker på om jeg husker rett). Men tryggest svar får du selvfølgelig ved hcg måling hos legen:) lykke til!

Anonymous poster hash: dd02e...81f

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...