shewolf Skrevet 25. juni 2015 #1 Skrevet 25. juni 2015 Har ommøblert, gjort om, endret farger og hengt opp ting såååå mange ganger, men jeg blir ALDRI fornøyd.. Føler at jeg bare gjør det stygt. Noen som har tips??? Vil ha et fint hjem.. Har stort hus, så har mange muligheter. Prøver alt jeg kan å gjøre det personlig, men jeg vil også at det skal være pent. Jeg liker farger, men synes alltid det blir feil når jeg bruker det. HJELP!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Skrevet 25. juni 2015 Farger og interiør er vanskelig.. Men denne artikkel lærte meg en del.. http://www.klikk.no/bolig/article779316.ece Jeg har en splittet komplementær i stua og det fungerer bra. (Blågrønt og blå mot gult) Ellers så sier jo disse interiørdamene i bladene at alt som du selv synes er fint passer sammen. Jeg ville bestemt noen ting som jeg ville skulle være fokuspunkt i stua og fokusert litt der. Ikke tenkt at alt skal bli ferdig med en gang, det har man jo ikke råd til. Og ikke tenkt at absolutt alt skal matche. Mismatch gammelt og nytt, material- og fargekontraster er fint. Ellers ville jeg funnet en stil som en selv liker, for eksempel skandinavisk, retro, maksimalistisk som i Hampton osv og så sett etter blader eller bilder som er slik. Jeg finner mye inspirasjon på pinterest.com. Der abonnerer jeg på bilder av interiører jeg liker. Ellers Anonymous poster hash: bd3a4...3a5
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2015 #3 Skrevet 25. juni 2015 Følge interiørdamer på instagram 😀 Anonymous poster hash: 047b4...0f4
Gjest Tuyo Skrevet 25. juni 2015 #4 Skrevet 25. juni 2015 Et tips fra meg er å sende en mld til jotun lady på fb 😊 Jeg brukte de mye da jeg skulle velge farge på vegger. Om du har store rom, så pynt med store ting: slik som store gulvvaser, store gulv lamper osv. Mange småting blir for rot. Har du mye på bordet: samle det på et fat du liker. Ikke spre for mye ting her og der. Det blir fort oppfattet som rot. Velg deg ut noen fine farger som går igjen I puter, pledd og kanskje I noen bilder? Hos meg så går mye av møblementet I grått og I eik. Skal kjøpe meg en blå/turkis/grønn ørelappstol som tar opp fargen jeg har på puter og gardiner på stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå