Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Dette er vell mest til dere som scrapper; hvir kjøper dere klistremerker/annet utstyr?Må ha babyklistremerker, men er jo såå lite å finne😳 Anonymous poster hash: 3db4d...01a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Dette er vell mest til dere som scrapper; hvir kjøper dere klistremerker/annet utstyr?Må ha babyklistremerker, men er jo såå lite å finne Anonymous poster hash: 3db4d...01a Jeg har kjøpt mye på Panduro sin nettbutikk og vanlige panduro butikker. Fargerike pleier å ha endel panduro utstyr. Men noen bokhandlere har en del, spesielt de som har litt hobbyting. Anonymous poster hash: 6e77d...d06
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Dette er vell mest til dere som scrapper; hvir kjøper dere klistremerker/annet utstyr?Må ha babyklistremerker, men er jo såå lite å finne Anonymous poster hash: 3db4d...01a Jeg har kjøpt mye på Panduro sin nettbutikk og vanlige panduro butikker. Fargerike pleier å ha endel panduro utstyr. Men noen bokhandlere har en del, spesielt de som har litt hobbyting. Anonymous poster hash: 6e77d...d06 Kommer litt an på hva annet utstyr du skal ha, men jeg har kjøpt endel på Europris og noe klistermerker på Nille. Tiger og Søstrene Grene har og noe scrapbook utstyr, der er det ganske billig og Anonymous poster hash: 6e77d...d06
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Bikuben om det er .no eller.com er jeg usikker på. Ligger på Strømmen og sender til hele landet, Anonymous poster hash: 28f23...9f6
Tessa3 Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Ebay har sikkert mye! Brukte å kjøpe scrappeting der før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå