Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Vi har kjøpt gassgrill Meen, ikke sikker på hvor vi skal ha den stående. Kjøpte med overtrekk, så tåler litt regn. Men er det ok på veranda, altså når vi griller? Eller er det brannfarlig? Vi kjøpte en Weber, så kvaliteten er ok, det er ikke noe ukjent jallaprodukt.. Anonymous poster hash: a6ea2...d80
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Selvfølgelig er den ok til veranda.. Og hvorfor spurte du ikke på utsalgsstedet? Weber er jo dessuten langt over OK i kvalitet. Tar du litt vare på den og har den under trekk etc så har du den jo fort i 20 år.. Anonymous poster hash: 9232d...906
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Vi har vår stående ute uten tak, og uten trekk, uansett vær. Går helt utmerket. Anonymous poster hash: e6713...fd7
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Spør fordi jeg er veldig flink til å bekymre meg over det som tenkes kan å bekymre seg over... Handlet på nettbutikk, så ingen å spørre Anonymous poster hash: a6ea2...d80
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #5 Skrevet 24. juni 2015 Aha, den går i hvert fall supert på veranda. Knallgrill, kikk litt på hjemmesidene deres og ikke minst http://www.weberpedia.dk/ Bekymre deg ikke, la gassbeholderen stå i skygge og dekk med trekk når du ikke bruker den for å motvirke rust. Det kan hende den trenger smøring om et år eller to på hengsler og sånn men det vil jeg tro står i bruksanvisning. KOS DEG MED WEBER! Ønsker meg en selv Anonymous poster hash: 9232d...906
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #6 Skrevet 24. juni 2015 Vi har en Weber gassgrill med trekk, stående på verandaen under tak. Gått fint i mange år.. Står riktignok ikke inntil husveggen, men mot en murvegg som vender ut mot hagen.. Anonymous poster hash: 6da37...3e2
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2015 #7 Skrevet 24. juni 2015 Oki, tusen takk for svar Anonymous poster hash: a6ea2...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå