Gå til innhold

CIT body and face roller... Virker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har dette og som kan dele erfaringer?

Anonymous poster hash: dcdd7...e78

Fortsetter under...

Skrevet

Ja! Har brukt min fra Ame Pure i en måneds tid nå, og den er helt fantastisk! Huden er blitt MYE mykere og jevnere i hudtonen. Jeg sliter med endel acne-arr, og disse er blitt mindre synlige + at jeg har ikke hatt noen utbrudd av uren hud siden jeg begynte å bruke denne. Vel verdt pengene!

Anonymous poster hash: 188d5...707
Skrevet

Jeg bruker swiss-roller 0,5 mm og er kjempefornøyd. Arrene i ansiktet er blitt mindre og hudtonen er jevnere. Ingen erfaring med rolleren for kroppen.

Anonymous poster hash: 03df5...a3b

Skrevet

Jeg har også kun erfaring med 0,5mm i ansiktet, ikke kropps-rolleren

(anonym ..707)

Skrevet

(anonym ..707)

Kan jeg spørre hvor ofte du ruller? Swiss anbefaler 7 dager på og 7 dagers pause.

Skrevet

Bruker dere de nå på sommeren når en er mye i solen, kan man det? Tåler huden det?

Anonymous poster hash: 3fe3b...bc1

Annonse

Skrevet

Jeg har litt acnearr og har fått en del strekkmerker på magen under graviditeten. Jeg syntes jo ikke det er så ille men samboer syntes det er litt rart faktisk, hadde ikke trodd at han skulle føle på det. Jeg har smurt hver dag men likevel.. Så har vurdert å få meg en sånn roller både med tanke på ansikt og strekkmerker.

Noen som kan anbefale for strekkmerker da? Og hvilken er best egentlig? Høre veldig mye bra om Ame Pure

Anonymous poster hash: 9e440...028
Skrevet

(anonym ..707)

Kan jeg spørre hvor ofte du ruller? Swiss anbefaler 7 dager på og 7 dagers pause.

Bruker dere de nå på sommeren når en er mye i solen, kan man det? Tåler huden det?

Anonymous poster hash: 3fe3b...bc1

I bruksanvisningen til Ame Pure står det at man bør bruke den i 5-10 min annenhver dag i 2 mnd. Det er det jeg gjør, og det syns jeg funker veldig fint. Da får huden tid til å hele seg før den brukes igjen, for huden blir ganske rød og sår rette etterpå.

Jeg passer på å bruke solfaktor i ansiktet, og har vært endel i solen de siste dagene uten problem. Bruker faktor 15 eller 30 avhengig av hvor lenge jeg har vært i sola. Vi skal til Spania i sommer og da tar jeg nok en rulle-pause og pakker med meg både faktor 30 og 50 tenker jeg, sånn for å være sikker ;)

Skrevet

Jeg får småkviser i deler av ansiktet etter ca en ukes bruk av min roller (0,5 Swiss). Noen som har erfaring med det samme, er dette vanlig, og hvorfor får jeg det? Det har skjedd tre ganger nå.

Anonymous poster hash: 1acaa...97c
Skrevet

Jeg får småkviser i deler av ansiktet etter ca en ukes bruk av min roller (0,5 Swiss). Noen som har erfaring med det samme, er dette vanlig, og hvorfor får jeg det? Det har skjedd tre ganger nå.

Hmm..det aner jeg ikke. Jeg har ikke opplevd det samme. Var litt redd for at noe sånt skulle skje da jeg har veldig sensitiv hud. Har du også det? Er den rengjort nok og bruker du desinfisering?

Skrevet

Hmm..det aner jeg ikke. Jeg har ikke opplevd det samme. Var litt redd for at noe sånt skulle skje da jeg har veldig sensitiv hud. Har du også det? Er den rengjort nok og bruker du desinfisering?

Ja, jeg er pinlig nøye med desinfiseringen. Jeg har ikke spesielt ømfintlig hud.

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor gamle dere er? Jeg prøvde å Google og fant en del blogger som skrev om det, men alle de damene bar jo knappe 25 år, så det er jo begrenset hva de har av rynker og slikt å kvitte seg med(selv om flere av dem.av en eller annen merkelig grunn vurderte botox)

Selv er jeg 45, nemlig.... Har litt arr, litt store porer og litt linjer..

Anonymous poster hash: 115e7...919

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor gamle dere er? Jeg prøvde å Google og fant en del blogger som skrev om det, men alle de damene bar jo knappe 25 år, så det er jo begrenset hva de har av rynker og slikt å kvitte seg med(selv om flere av dem.av en eller annen merkelig grunn vurderte botox)

Jeg er 25 år, har store porer og arr. Du er heldig :)

Anonymous poster hash: 9b471...648

Annonse

Skrevet

Er 38 år og har noen linjer og acnearr jeg gjerne skulle fått mindre synlig, og som sagt er disse merkbart redusert (særlig arrene) Føler også at huden har blitt strammere på en måte.

Skrevet

Er 38 år og har noen linjer og acnearr jeg gjerne skulle fått mindre synlig, og som sagt er disse merkbart redusert (særlig arrene) Føler også at huden har blitt strammere på en måte.

Takk for svar! Kanskje jeg skal bestille, da... Min datter på 13 har veldig nuppete og hard hud på armene, kanskje hun hadde hatt glede av det også ?

Skrevet

Takk for svar! Kanskje jeg skal bestille, da... Min datter på 13 har veldig nuppete og hard hud på armene, kanskje hun hadde hatt glede av det også ?

Ja, det vil jeg tro. Jeg var veldig i stuss før jeg bestilte, men tenkte at det ikke kunne skade å prøve - og er SÅ glad for at jeg gjorde det. Føler selvtilliten min har steget noen hakk siden huden min føles og ser så mye bedre ut :)

Skrevet

Har bestilt meg en swissroller😉så får sommeren vise om det virker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...