Gå til innhold

Hvilket Sunwing-anlegg er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på område, såvel som hotellet i seg selv. Vil ikke ha all inclusive, så det må være flere gode restauranter i nærheten...

Anonymous poster hash: 194db...c44

Skrevet

Jeg vil anbefale Cala Bona på Mallorca, om du ikke er så opptatt av at hotellet skal ligge på stranda. Jeg liker meg bedre der enn feks Alcudia, der hotellet ligger på stranda. Alcudia synes vi er for masete. cala Bona er mye mer behagelig! Knallgode restauranter i nærområdet, indisk, italiensk, tapas osv.

Har ikke vært på andre Sunwing hoteller enn de to.

Skrevet

For å svare bør man jo ha prøvt maaaaaange resorter :P

Har prøvt bare 3 forskjellige Sunwing Resort, men kan si min mening om dem:

1. Arguineguin - ok. Grei mat! Bra anlegg. Ingen strand - stoooort minus! Men ikke så altfor langt å gå til Amfi del Mar med nydelig strand. Men havet der er ISkaldt!! Omgivelsene....tja....litt skuffende....

2. Cala Bona - bra. Veldig god mat! Bra anlegg. Heller ingen strand! Skuffende omgivelser.

3. Side West - veldig bra! Veldig god mat! Bra anlegg! Flott strand! Mye liv og røre og shoppingmuligheter rundt hotellet (men fredelig på hotellet!) Kjapt med dolmus (minibuss) til gamlebyen, som er verdt et besøk!

Hører også mye fint om resorten på Kreta! Resorten i Alcudia er perfekt plassert på den HERLIGE stranden der!

Skrevet

Av resortene vi har vært på syns jeg definitivt Kypros. De andre stedene vi har vært er arguineguin og alcudia.

Anonymous poster hash: 6429e...5b4

Skrevet

Jeg synes Rhodos kallithea er kjempe bra. Flott område og herlig strand rett nedenfor :-) minuset er at det ikke er noe særlig i nærheten av restauranter og butikker, man må ta buss/taxi inn til Rhodos by, som forøvrig har alt. Vi har også bodd på cala bona på Mallorca, og var superfornøyd der også. Herlig å kunne spasere langs en lang promenade med mye restauranter og butikker . Her er minuset for meg at det er 7-8 min å gå til stranden og at de ulike byggene er litt langt fra hverandre, føles litt adskilt.

Skrevet

1. Kypros

2. Rhodos

3. O. B.C Kreta

4. Alcudia

m.m

Skrevet

Rhodos. Og jo det ligger en liten stripe med litt suvernirbutikker og spisesteder hvis du tar til venstre ut av hotellet, ca 10 min å gå. Jeg reagerte veldig på maten i fjor, å løsningen ble de små tavernaene der.

Anonymous poster hash: 91401...750

Skrevet

Har vært i arguineguin, kallithea på Rhodos og i Alcudia. Av de var Alcudia best med tanke på beliggenhet og området rundt. Selve anlegget så var kallithea best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...