Gå til innhold

Kjemisk vs spontan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen hcg- grense mellom kjemisk og tidlig spontan abort?

Anonymous poster hash: efe93...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Tror ikke kjemisk er et medisinsk begrep. Er vel bare en veldig tidlig spontanabort?

Skrevet

Tror ikke kjemisk er et medisinsk begrep. Er vel bare en veldig tidlig spontanabort?

Men kjemisk, medisinsk sett, har man vært gravid da? 3 kjemisk, er det habituell abort??

Skrevet

Kjemisk er når egget prøver og feste seg til livmora og det går til grunne. Da kan det ha produsert nok hcg til og slå ut på gravid tester. Men blir ikkje kjempesterke gravid tester. Mensen kan komme til venta ikm dato el 2 til 3 dager over.

Skrevet

Jeg vet hva man mener med kjemisk her inne, men jeg har ikke akkurat hørt det begrepet andre steder. Egget må jo nødvendigvis ha festet seg en kort stund for at hcg skal produseres, ergo er det en veldig tidlig SA. Hadde man ikke testet tidlig hadde det ikke vært oppdaget. Hva legen definerer det som kan sikkert variere, men hvis det skjer gang på gang kan det jo tyde på at det er et eller annet som gjør at egget har problemer med å feste seg skikkelig. Jeg har aldri opplevd det, men har derimot mistet flere ganger rundt uke 6.

Skrevet

Har man symptomer på kjemisk da??

Skrevet

Vet ikke? De fleste gravide har jo ikke symptomer før IKM heller da.

Skrevet

Vet ikke? De fleste gravide har jo ikke symptomer før IKM heller da.

Stemmer, det er jo sant..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...