Gå til innhold

ingenting går min vei....

Anbefalte innlegg

Har bare lyst å hyl gråte! Dette året må være det værste man kan oppleve. Hvertfall føler jeg det sånn. I januar fikk datteren min kreft. Etter operasjonen oppdager jeg at jeg er gravid på p plaster. Vi snudde raskt om fra sorg til glede. Så kom enda ett sjokk. Jeg mistet i uke 12+2. Sorgen er stor men fikk ikke sjangs å dele gleden vi bar på så sogen ble kvelt inni meg :( så fortsatte det bare...Svigermor har kreft med spredning og stesønn fikk diabetes. Jeg har rett og slett ikke kraft eller vilje til flere nedturer. Nå er jeg livredd for å ikke klare å bli gravid igjen. Redd for å " miste" kontrollen enda en gang. Er så vondt å holde på den sorgen jeg bærer på når jeg vet andre har det værre men måtte spy dette ut her . Vi har bestemt oss for å prøve igjen men er vanskelig å omstille seg . Jeg vet jo ikke når jeg har eggløsning engang :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144222487-ingenting-g%C3%A5r-min-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så forferdelig med din datter, det er jo alles foreldres mareritt... Håper det går bra med henne?

Skjønner du har det tøft nå - det var utrolig mye på en gang.. Alle går vi igjennom perioder i livet hvor man bare vil rive seg i håret og man kan ikke skjønne hvordan man skal komme seg videre.. Men vit at det er disse periodene som gjør oss sterkere ☺️ Ikke gi opp, alt ordner seg til slutt ☺️

God klem til deg ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...