winifred Skrevet 23. juni 2015 #1 Del Skrevet 23. juni 2015 Har ei lita ei som får ca 140 ml hver andre time hele dagen, men sover faktisk hele natta (23-7..ja det er helt sant) Er fornøyd og legger greit på seg. Burde jeg vekke henne på natta å gi mat? Høres ut som et luksusproblem, men bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BumblebeeBaby89 Skrevet 23. juni 2015 #2 Del Skrevet 23. juni 2015 Vi har litt samme opplegge her med vår datter på 11 uker, og det er ikke noe problem. Hun spiser 120ml ca. hver tredje time gjennom dagen(følger bruksanvisningen på mme-pakka), så legger hun seg klokken åtte...men jeg mater henne en flaske rundt midtnatt (uten at hun våkner spesielt), så sover hun til rundt halv syv. Hun vokser og trives. Nå har hun hatt to netter hvor hun har våknet rundt kl.04 og vært sulten...så fant ut at hun har litt øketid, har nå så smått begynt å innføre måltider med 150ml. Hun vet selv når hun er sulten og trenger mer mat, tror nok babyer flest sier ifra om de vil ha mer, så sover de uten problemer og legger greit på seg er alt som det skal være, er i hvertfall det jeg har fått beskjed om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå