Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #1 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg må bare få lettet litt på trykket og fortelle min historie. Har ikke så mange jeg kan snakke med om dette. Vi har to flotte barn fra før, og skulle nå hatt nr. 3... Jeg hadde MA i januar, ble oppdaget på ordinær UL i uke 17. Da hadde det ikke vært liv på 3-5 uker Jeg var superdeppa og sykemeldt i 1 mnd. Termin skulle vært på lørdag. Det var naturlig nok en tung dag. Lykken var stor forrige helg da jeg fikk positiv g.test etter 4 pp!! Men den ble kortvarig. Allerede lørdag begynte jeg å blø, og jeg fikk bekreftet med UL i går at det var SA. For en utrolig timing! Å miste på den dagen jeg egentlig skulle hatt termin med den første jeg mistet!! Nå er jeg bare litt tom. Jeg har ikke fått noe særlig reaksjon på SAen enda føler jeg. Sist gikk jeg jo helt i kjelleren, men nå føler jeg egentlig at jeg kunne vært på jobb. Jeg tok i mot en sykemelding likevel, mest fordi jeg blør mye og det er upraktisk å løpe så mye på do på jobb. Jeg er jo litt deppa, men ikke sånn at jeg sipper hele tiden som jeg gjorde sist. Jeg rakk vel omtrent ikke å venne meg til tanken på at jeg var gravid igjen... Nå er det bare å krysse fingrene for at det går fort å bli gravid neste gang! Det er så pyton hver gang jeg får mensen, det blir liksom en ny nedtur hver måned. Legen sa det var bare å prøve igjen om to uker hvis jeg var sluttet å blø. Og kanskje vi kan få et vårbarn hvis vi er heldige... Anonymous poster hash: 55970...b0d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144222410-ma-i-januar-og-n%C3%A5-sa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2015 #2 Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg opplevde også (tidlig) SA når jeg ble gravid igjen etter MA. ble også gravid i 4.pp. Men jeg ble gravid igjen mnd etter, og det ser ut til å gå bra. 18 uker på vei nå. Lykke til. Det går nok snart din vei også skal du se. Anonymous poster hash: 0a888...981 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144222410-ma-i-januar-og-n%C3%A5-sa/#findComment-147280927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå