Gå til innhold

Noen som jobber som assistent på skole/SFO her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok litt mye? SFO jobber ikke fulle dager, og jeg som adjunkt tjener 410 000 på 100%. Assistentene er mye dårligere. Tipper 300 000 eller mindre er 100 % jobb som assistent.

Anonymous poster hash: 658c7...fd5

dette varierer fra hvor du bor!

kan være dårlig om du bor i en dyr by eller godt betalt om du bor i en liten bygd :)

kusinen min og jeg har akkurat samme utdanning og ansinitet, men hun har 60 000kr mer enn meg i året da hun bor i stor by.. 

Anonymous poster hash: 7e8fc...c2d

Jeg jobber "full" stilling som assistent i Oslo kommune. For det første får man ikke 100% jobb pga ferier etc, og korrekt stilling blir ca 97%

Jeg tror jeg tjente 263 000 i fjor. Dette innebærer da lange dager, hvor man konstant må være "på" for barna. Man føler at man jobber konstant for ekstremt lav lønn. Anbefales ikke.

Anonymous poster hash: 21cd0...608

Annonse

Venninnen min har rundt 350.000,-

Men hun er utdannet barne- og ungdomsarbeider da og har full ansiennitet. 

Her har flere av de ansatte på sfo full stilling for de jobber jo i skolen også, er assistenter i klasserommene. De har enten tidligvakt og er på sfo før skolen starter eller senvakt og begynner samtidig som skolen og er på sfo til den stenger. De jobber også i skoleferiene når sfo er åpen.

Anonymous poster hash: 839ed...912
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...