Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å gå ned fra Ulriken? (Bergen). Vær så snill og hjelp en stakkars sjel som planlegger utdrikningslag ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bør du planlegge denslags aktiviteter hvis du overhodet ikke er vandre-vant? Og de andre gjestene? I pensko...?

Vi skal ikke ha pensko. Det skal være en aktiv dag.

Men er det virkelig såpass til terreng ned? Vi skal gå ned der hvor Ulriksbanen går fra.

HI

Anonymous poster hash: ce41e...57e

Gjest Antarctica

Bør du planlegge denslags aktiviteter hvis du overhodet ikke er vandre-vant? Og de andre gjestene? I pensko...?

Vi skal ikke ha pensko. Det skal være en aktiv dag.Men er det virkelig såpass til terreng ned? Vi skal gå ned der hvor Ulriksbanen går fra. HI Anonymous poster hash: ce41e...57e

Det er også OK at dere stiller i rett utstyr, men bør du ikke prøvegå ruta likevel?

Ned skaret, det bratteste partiet? Jeg har brukt ca en halv time, men vær obs på at det er bratt og steinete, lett å vrikke ankler. Særlig om man ikke er fjellvant. I såfall bør dere også være forberedt på skjelvende bein og gangsperr også.

Og i så tilfelle- beregne mer enn en halvtime!

Går du rundt er stien mindre bratt, men våtere.

Annonse

Ned skaret, det bratteste partiet? Jeg har brukt ca en halv time, men vær obs på at det er bratt og steinete, lett å vrikke ankler. Særlig om man ikke er fjellvant. I såfall bør dere også være forberedt på skjelvende bein og gangsperr også.

Og i så tilfelle- beregne mer enn en halvtime!

Går du rundt er stien mindre bratt, men våtere.

Takk for svar :)

HI

Anonymous poster hash: ce41e...57e

Jeg pleier trene opp der og det er BRATT. Jeg går veien opp med rekkverket. Det er lett sleipt og vanskelig å gå..bruker som regel lengre tid ned enn opp.

Tror det er bedre å gå veien ned med rekkverket. HVis det er utrikningslag bruker dere nok minst 30 minutter.

Det er forferdelig bratt, steinete og ulendt.

Anonymous poster hash: a7240...fb7

Det er langt og veldig bratt..

Hadde blitt sur hvis jeg måtte gå ned der på en sånn dag...

Kan ta flere timer

Anonymous poster hash: 03278...f88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...