Gå til innhold

Bekymret og usikker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ønsker å få noen tanker og erfaringer knyttet til en eventuell graviditet. Her er min korte historie: 

Sist mens startet 4.juni. Varte to dager kortere enn normalt, men dette tenkte jeg ikke over. 1,5 uke senere fikk jeg lysebrun utflod i en veldig liten mengde. Dagen etter, kom det to små dråper med friskt blod på dopapiret. Tester eller temper ikke for å finne ut av EL siden samboeren min og jeg har sex når vi føler for det og stresser ikke med å bli gravid. Etter det friske blodet, kom det litt lysebrunt utflod (kun ved dobesøk, og kun tydelig på dopapiret). Dette gav seg på dag 3, og de 3 neste dagene hadde jeg ingen mensmurringer og bare vanlig blank utflod. 

MEN i dag kjente jeg plutselig litt kraftigere mensmurringer og går på do. Da kom det en større mengde med mørkt blod (mørkere enn rødt), både i toalettskålen og på toalettpapiret. Har til tider litt sterke mensmurringer, men kan ikke fatte hvorfor jeg har disse blødningene. Har en normalt syklus på 31-33 dager, noe som vil si at mensen egentlig ikke skal komme før om 2 uker! 

I tillegg har jeg hatt ømme bryster siden 4.juni, og de har ikke gått over. Er veldig ømme på sidene. 

Er det noen som har noen erfaringer knyttet til dette? Burde jeg dra til legen? 

Hilsen en litt bekymret 22 åring.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144222263-bekymret-og-usikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du var gravid og kanskje har en sa nå. Siden "mensen" varte veldig kort sist var det kanskje ikke mensen. Hvis du vil finne ut om du har vært gravid er det mulig det fortsatt vil synes på en test.

Anonymous poster hash: ee486...7a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...