Anonym bruker Skrevet 22. juni 2015 #1 Del Skrevet 22. juni 2015 Okei, får bare prøve å forklare situasjonen godt nok! Jeg har hatt en pause fra alt som har med graviditet og prøving å gjøre siden sist SA. Har siden da (november/desember en gang) hatt mensen helt som normalt. Den kommer vanligvis klokka 04.00 på morgenen hver gang (ganske snodig ja, men veeeldig greit også). Syklusene har vært på 28 dager, som normalt og første dagen har jeg hatt store mensensmerter som har avtatt på dag to og da har jeg ikke hatt noe smerter resten av uka. Jeg har har blødd mye de første tre dagene og ikke like mye de siste fire dagene. Det er derfor jeg begynner å stusse litt nå. Jeg har fått meg ny type og tja, vi har jo hatt det ganske gøy da. Nå for 8 dager siden begynte jeg å få brun utflod sånn litt utpå ettermiddagen (skal egentlig ikke ha mensen før om 2 dager så synes hele greia er litt merkelig) før det gikk over til mørkt blod seinere på kvelden. Det jeg reagerte mest på er at jeg pleier å få smertene før jeg får blodet og det har jeg fått hver gang jeg har hatt min kjære uke siden jeg var 11 år. Nå kom smertene etter både blod og utflod. Smertene var mye mer intense enn de pleier å være i tilegg til at det ikke var i nærheten av like mye blod som det pleier. På dag tre fikk jeg også intens kvamle som har kommet og gått siden den gang. Etter at mensen (regner med at det er mensen som bare har kødda det til for seg selv) var ferdig har jeg fått brun utflod og har fortsatt stikkende smerter rundt livmor og eggstokker. Kvalmen har heller ikke gitt seg. Kan også nevne at jeg skal til legen å få skjekka det men vil bare høre om noen har opplevd noe lignende og kanskje kan si litt om hva det kan være? Anonymous poster hash: 9acc0...3ab Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144222256-brun-uflod-og-kvalme-etter-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå